dibel Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 I superettan, Ja! Kirrade biljetter till Cork samt säsonskort till hockeyn. Skulle vara kul om något annat lag från Sthlm lirade i Elitserien, hockeyderbyn är kung! Ja hockeyderbyn äger (har goda och dåliga minnen från HIF-AIK derbyn i super/allsvenskan!!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Det som några andra sa stämmer. Malmö har ju bara 1 lag i Allsvenskan, jag vet inte om dem har nåt i superettan. Stockholm har 2 (3, men assyriska) i Allsvenskan. och AIK i Supperettan. jag räknar inte med små lag som Cafe Opera(dem är från stockholm tror jag). Göteborg har 3 lag i Allsvenskan. Blåvitt, ÖIS och Häcken. 2 lag i Superettan. Gais och Frölunda. Fast Frölunda är inte så bra just nu. Men Gais är ju bra. Men Blåvitt har la runt 10-13.000 på sina matcher. Häcken har 3-4000 på sina. ÖIS har också 3-4000. Mne jag fattar inte. År 2002 när ÖIS va med och slogs om guldet hade vi runt 10.000. Sen lite mindre 2003. Sen 2004 när vi fick kvala hade vi runt 7000. Och nu detta året har vi runt 4000. Asså ÖIS har så jävla mycket medgångs-supportar. Dem kommer bara när det går bra för laget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Hockey: Djurgården, NJ Devills. Fotboll: AIK, Barcelona. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Det finns ett lag som heter Malmö IF i superettan har jag för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Liquid_Ice Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 (redigerad) I superettan, Ja! Det tror jag inte...jag kollade publiksnittet på Gnaget och dif dom 8 första matcherna, då jag tycker derbyt gör en för stor skillnad, och AIK inte får lira nått derby...Djurgårn hade publiksnittet på 12700 och Gnaget hamnade på 13400 Redigerad 9 augusti, 2005 av Liquid_Ice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Det tror jag inte...jag kollade publiksnittet på Gnaget å dif dom 8 första matcherna, då jag tycker derbyt gör en för stor skillnad, då AIK inte får lira nått derby...Djurgårn hade publiksnittet på 12700 och Gnaget hamnade på 13400 Pratade inte om publik, utan själva lagets prestation . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 (redigerad) Det finns ett lag som heter Malmö IF i superettan har jag för mig. Det "finns" dom spelar i en division under superettan. IFK Malmö heter dom Redigerad 9 augusti, 2005 av Ceone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
quiksilver Skrivet 9 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Man får sig alltid ett gott skratt här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Det "finns" dom spelar i en division under superettan. IFK Malmö heter dom Ja så hette dom kanske. quiksilver, vad är det roliga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Jag var inne på DIF- Cork City idag. Det var väl ingen höjdarmatch precis... Cork-målvakten började maska redan i första halvlek. Djurgårn borde ha vunnit matchen men ja nu blev det som det blev (1-1 för er som inte visste). Förstår inte varför matchen skulle spelas i solna, det var ju ändå bara ca 4800 pers som kollade. Varför inte spela på Stadion då ? Var lite komiskt då de hade en spelare som hette Colin O'Brien men det lät som speakern sa Conan O'Brien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Jag var inne på DIF- Cork City idag. Det var väl ingen höjdarmatch precis... Cork-målvakten började maska redan i första halvlek. Djurgårn borde ha vunnit matchen men ja nu blev det som det blev (1-1 för er som inte visste). Förstår inte varför matchen skulle spelas i solna, det var ju ändå bara ca 4800 pers som kollade. Varför inte spela på Stadion då ? Var lite komiskt då de hade en spelare som hette Colin O'Brien men det lät som speakern sa Conan O'Brien. Hahaha kan ni tänka er Conan springa ut på planen med sitt "dra-upp-kalsongerna-och-klippa-av-dom-trick" =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Självklart hejar jag på bajen.Här är en sång Bajen va namnet, fotboll e vårt spel, Söder adressen, å ingen kan ta fel. För när vi är mé och vi hörs så väl, för gamla Bajen, Hammarby. Kommer från Söder i glada led, Hammarby, Hammarby. Känner du för det så gapa med för gamla Bajen, Hammarby En till Här är Hammarbys A-lag, här är Hammarbys fans, alla kommer från Söder! Och vi älskar Hammarby Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dangerboy Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 (redigerad) Faan så jävla bittert..IDAG skulle jag beställt biljett till Blauwitt-Elfsborg...MEN, så är dom slut!!! Faaaan!! någon som håller på blåvitt? någon som ska till borås arena och njuta av när elfsborg piskar göteborgarna med 3-0? ädit: nu blev dangerboy lite gladare när han fick reda på att han ska åka till landskrona och se elfsborg piska danskarna med 4-0 i stället Redigerad 13 augusti, 2005 av dangerboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 En enda känsla fyller östra stå, och elden brinner i hjärtats varje vrå. Ett enda liv, ett enda lag, en enda kärlek röd och blå! ÖRGRYTE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 (redigerad) DJUUUUUUUUUUUUUUUU[270 U bortplockade/ KalleR]UUUU!!!!!!!!! Redigerad 13 augusti, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 DJUUUUUUUUUUUUUUUU[270 U bortplockade/ KalleR]UUUU!!!!!!!!! LOL [270 U Bortplockade/ KalleR] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 LOL [270 U Bortplockade/ KalleR] Haha, men det är riktigt skönt när man sjunger den i klacken när det är hörna . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Nej, det låter fult och stör era egna spelare. Nej, om hela klacken tar i för kung och fosterland låter det mäktigt. Tror inte våra spelare störs av det, möjligen av en trumma som vissa ähem...supportrar står och slår på tills de inte kan några flera trummsolon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Nej, om hela klacken tar i för kung och fosterland låter det mäktigt. Tror inte våra spelare störs av det, möjligen av en trumma som vissa ähem...supportrar står och slår på tills de inte kan några flera trummsolon. Precis. Så ta i ända från mage nu... DJUUUUUUm, nä det räcker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts