Jump to content

Vilket lag hejar ni på?

quiksilver
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 314
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Det som några andra sa stämmer. Malmö har ju bara 1 lag i Allsvenskan, jag vet inte om dem har nåt i superettan. Stockholm har 2 (3, men assyriska) i Allsvenskan. och AIK i Supperettan. jag räknar inte med små lag som Cafe Opera(dem är från stockholm tror jag).

Göteborg har 3 lag i Allsvenskan. Blåvitt, ÖIS och Häcken.

2 lag i Superettan. Gais och Frölunda. Fast Frölunda är inte så bra just nu. Men Gais är ju bra. Men Blåvitt har la runt 10-13.000 på sina matcher. Häcken har 3-4000 på sina. ÖIS har också 3-4000. Mne jag fattar inte. År 2002 när ÖIS va med och slogs om guldet hade vi runt 10.000. Sen lite mindre 2003. Sen 2004 när vi fick kvala hade vi runt 7000. Och nu detta året har vi runt 4000. Asså ÖIS har så jävla mycket medgångs-supportar. Dem kommer bara när det går bra för laget.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det tror jag inte...jag kollade publiksnittet på Gnaget å dif dom 8 första matcherna, då jag tycker derbyt gör en för stor skillnad, då AIK inte får lira nått derby...Djurgårn hade publiksnittet på 12700 och Gnaget hamnade på 13400 ^_^

Pratade inte om publik, utan själva lagets prestation :P .

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag var inne på DIF- Cork City idag.

Det var väl ingen höjdarmatch precis...

Cork-målvakten började maska redan i första halvlek.

Djurgårn borde ha vunnit matchen men ja nu blev det som det blev (1-1 för er som inte visste).

Förstår inte varför matchen skulle spelas i solna, det var ju ändå bara ca 4800 pers som kollade.

Varför inte spela på Stadion då :) ?

Var lite komiskt då de hade en spelare som hette Colin O'Brien men det lät som speakern sa Conan O'Brien.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag var inne på DIF- Cork City idag.

Det var väl ingen höjdarmatch precis...

Cork-målvakten började maska redan i första halvlek.

Djurgårn borde ha vunnit matchen men ja nu blev det som det blev (1-1 för er som inte visste).

Förstår inte varför matchen skulle spelas i solna, det var ju ändå bara ca 4800 pers som kollade.

Varför inte spela på Stadion då :) ?

Var lite komiskt då de hade en spelare som hette Colin O'Brien men det lät som speakern sa Conan O'Brien.

Hahaha kan ni tänka er Conan springa ut på planen med sitt "dra-upp-kalsongerna-och-klippa-av-dom-trick" =D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Självklart hejar jag på bajen.Här är en sång

Bajen va namnet, fotboll e vårt spel, Söder adressen, å ingen kan ta fel. För när vi är mé och vi hörs så väl, för gamla Bajen, Hammarby. Kommer från Söder i glada led, Hammarby, Hammarby. Känner du för det så gapa med för gamla Bajen, Hammarby

En till

Här är Hammarbys A-lag, här är Hammarbys fans, alla kommer från Söder! Och vi älskar Hammarby

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Faan så jävla bittert..IDAG skulle jag beställt biljett till Blauwitt-Elfsborg...MEN, så är dom slut!!! Faaaan!!

någon som håller på blåvitt?

någon som ska till borås arena och njuta av när elfsborg piskar göteborgarna med 3-0?

ädit: nu blev dangerboy lite gladare när han fick reda på att han ska åka till landskrona och se elfsborg piska danskarna med 4-0 i stället :ermm:

Redigerad av dangerboy
Länk till kommentar
Dela på andra sidor