quiksilver Skrivet 8 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Jag går iallafall på matcher, komhem från en nyss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Jag går iallafall på matcher, komhem från en nyss. Det kanske vi också gör? Har gått på 5 av mff hemma matcher Ska gå och se mff om dom går vidare i champions league , om dom vinner mot Thun Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Jag går iallafall på matcher, komhem från en nyss. Jag med. Men du verkar på något sett tro att jag inte gör det. Du är på så sätt konstig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 (redigerad) 1, hur stödjer man sitt lag på andra sätt en att gå på matcherna.. Sitter framför datorn och skriker AIK? haha. och kan inte jag idrott? haha.. Vilket skämt. Sitta vid TVn och skrika SSK? Det är det jag gör. Skiter om nån unge som kallar sig quicksilver och är så tuff för han har skapat ett ipb-forum på två minuter säger att jag är medgångssupporter. Redigerad 8 augusti, 2005 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
quiksilver Skrivet 8 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 (redigerad) Så ni börjar grina om jag inte tror er? haha. EDIT: Du är en medgångs supporter.. INTE I HELVETE STÖDJER DU DITT LAG GENOM ATT KOLLA PÅ TV. hahahahahah Redigerad 8 augusti, 2005 av quiksilver Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Så ni börjar grina om jag inte tror er? haha. EDIT: Du är en medgångs supporter.. INTE I HELVETE STÖDJER DU DITT LAG GENOM ATT KOLLA PÅ TV. hahahahahah Har du gått på de laget som du hejar på varenda hemmamatch? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
quiksilver Skrivet 8 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 I två år stortsett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Man stöder heller inte sitt lag genom att klaga på andra gå och köp suvenier då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
quiksilver Skrivet 8 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Jag har inte sagt att jag stödjer AIK, genom att klaga på andra.. Dethär gör jag för att de är kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Så ni börjar grina om jag inte tror er? haha. EDIT: Du är en medgångs supporter.. INTE I HELVETE STÖDJER DU DITT LAG GENOM ATT KOLLA PÅ TV. hahahahahah Är man en medgångssupporter så hejar man på sitt lag bara om det går bra för dem. Men bara för att man hejar på laget måste man inte gå på matcherna dom spelar. Visst jag går på alla matcher jag kan, spelar ingen roll om det går dåligt för mitt lag eller inte, jag hejar oavsett på dem. Men dina uppfattningar är så jävla vrickade att man nästan får lite kväljningar i halsen. Annar håller jag med P-C till 101%. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
quiksilver Skrivet 8 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Hursomhelst så stödjer man inte sitt lag genom att kolla på tv'n.. De ger inget till ditt lag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Hursomhelst så stödjer man inte sitt lag genom att kolla på tv'n.. De ger inget till ditt lag. Nehe men man håller iallafall på dem. Men du är bara pinsamt konstig, bara för att du går på alla matcher så tycker du att folk som inte gör det är medgångssupportrar och inte stöder sitt lag. Vad är det med dig?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
quiksilver Skrivet 8 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Tycker bara att man inte ska värkar vara något man inte är.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Tycker bara att man inte ska värkar vara något man inte är.. Men ingen är det heller, och du kan inte bara snacka ut massa saker om människor när du inte vet något om dem. Vem vet om du går på alla matcher eller inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Ojdå, jag visste inte att Zlatan spelade i Malmö i är? Det måste jag ha missat. Den publiksiffran var tre år efter zlatan lämnade malmö. När zlatan spelade kom det typ bara 12000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 (redigerad) Fan vad kul de är att läsa när en massa data nördar sitter och snackar fotboll.. Gå på en macth istället.. Stöd erat lag.. MEDGÅNGSJÄVLAR! Du är störd i huvudet... Du hävdar att du kan mycket mer om fotboll än alla andra bara för att du går på fler matcher?!? Man kan stödja sitt lag utan att gå på deras matcher men eftersom du är så trög i skallen och vägrar att lyssna så är det ju ingen mening att skriva dom till dig eftersom du ändå bara kommer leva i din egna lilla värld om att du är bäst på fotboll kan allt vet bäst... Skärp dig Kalla folk för medgångsjävlar? Du gör helt enkelt ett totalt meningslöst utspel som helt saknar grund och du egentligen bara säger det eftersom du inte kan komma på något bättre att ge igen med... Fast iofs kan du säga medgångsjävlar eftersom att alla andra tydligen hejar på tillräckligt bra lag för att hålla sig kvar i Allsvenskan... Jag antar att du inte har chansen att kallas medgångssupporter eftersom AIK inte kan klara sig kvar i Allsvenskan, är sämst i stan och förmodligen skulle bli krossade av Grunden Bois... Redigerad 8 augusti, 2005 av Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Liquid_Ice Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Kom hem från Råsunda för ett par timmar sen, så jävla nice: 2-0 mot Peking, nytt publikrekord i Superallsvenskan, ett jäävla drag på läktarn, och GAIS torska...kunde inte bli mycke bättre... Vi är fortfarande störst i Stockholm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Vi är fortfarande störst i Stockholm I superettan, Ja! Kirrade biljetter till Cork samt säsonskort till hockeyn. Skulle vara kul om något annat lag från Sthlm lirade i Elitserien, hockeyderbyn är kung! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 (redigerad) Hursomhelst så stödjer man inte sitt lag genom att kolla på tv'n.. De ger inget till ditt lag. Vad ska man "ge" sitt lag? Pengar? Joho du. Det låter viktigt. Och om alla i Sverige som håller på ett lag skulle gå på alla matcher slulle stadion vara överfull och du skulle inte kunna köpa biljetter :'( Redigerad 8 augusti, 2005 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts