Jump to content

Vilket lag hejar ni på?

quiksilver
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 314
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

1, hur stödjer man sitt lag på andra sätt en att gå på matcherna.. Sitter framför datorn och skriker AIK? haha.

och kan inte jag idrott? haha.. Vilket skämt.

Sitta vid TVn och skrika SSK?

Det är det jag gör. Skiter om nån unge som kallar sig quicksilver och är så tuff för han har skapat ett ipb-forum på två minuter säger att jag är medgångssupporter.

Redigerad av P-C
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så ni börjar grina om jag inte tror er? haha.

EDIT: Du är en medgångs supporter.. INTE I HELVETE STÖDJER DU DITT LAG GENOM ATT KOLLA PÅ TV. hahahahahah -_-

Är man en medgångssupporter så hejar man på sitt lag bara om det går bra för dem. Men bara för att man hejar på laget måste man inte gå på matcherna dom spelar. Visst jag går på alla matcher jag kan, spelar ingen roll om det går dåligt för mitt lag eller inte, jag hejar oavsett på dem. Men dina uppfattningar är så jävla vrickade att man nästan får lite kväljningar i halsen.

Annar håller jag med P-C till 101%.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hursomhelst så stödjer man inte sitt lag genom att kolla på tv'n..

De ger inget till ditt lag.

Nehe men man håller iallafall på dem. Men du är bara pinsamt konstig, bara för att du går på alla matcher så tycker du att folk som inte gör det är medgångssupportrar och inte stöder sitt lag. Vad är det med dig??

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fan vad kul de är att läsa när en massa data nördar sitter och snackar fotboll..

Gå på en macth istället.. Stöd erat lag..

MEDGÅNGSJÄVLAR!

Du är störd i huvudet...

Du hävdar att du kan mycket mer om fotboll än alla andra bara för att du går på fler matcher?!?

Man kan stödja sitt lag utan att gå på deras matcher men eftersom du är så trög i skallen och vägrar att lyssna så är det ju ingen mening att skriva dom till dig eftersom du ändå bara kommer leva i din egna lilla värld om att du är bäst på fotboll kan allt vet bäst... Skärp dig

Kalla folk för medgångsjävlar? Du gör helt enkelt ett totalt meningslöst utspel som helt saknar grund och du egentligen bara säger det eftersom du inte kan komma på något bättre att ge igen med...

Fast iofs kan du säga medgångsjävlar eftersom att alla andra tydligen hejar på tillräckligt bra lag för att hålla sig kvar i Allsvenskan... Jag antar att du inte har chansen att kallas medgångssupporter eftersom AIK inte kan klara sig kvar i Allsvenskan, är sämst i stan och förmodligen skulle bli krossade av Grunden Bois...

Redigerad av Diezl
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hursomhelst så stödjer man inte sitt lag genom att kolla på tv'n..

De ger inget till ditt lag.

Vad ska man "ge" sitt lag? Pengar?

Joho du. Det låter viktigt.

Och om alla i Sverige som håller på ett lag skulle gå på alla matcher slulle stadion vara överfull och du skulle inte kunna köpa biljetter :'(

Redigerad av P-C
Länk till kommentar
Dela på andra sidor