Jump to content

Vilket lag hejar ni på?

quiksilver
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 314
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Är du dum eller hörde du inte att Bajen Fans sjöng? Förövrigt är det Skansens fans som inte kan sjunga. Ett exempel är där ni ropar "brööööööööööööööööööööööl" i en halvtimme. Varför? ;)

Nej jag hörde inte Bajen Fans sjunga, jag måste vara döv isf. Hursomhelst vet du att Järnkaminerna har den bästa klacken när det gäller att sjunga, Bajen Fans har sin trumma som dom inte kan hantera och JK har sin engelska stil när det gäller läktarkultur, sjunger ofta och mycket hela tiden. När dom sjung "Vi é Djurgår'n, vi é Djurgår'n. Spöar Gnaget Hammarby, vi ska vinna SM-guldet, vi é Sveriges bästa lag" i 51 matchminuten så var det helt tyst på läktarna. Bara DIF klacken hördes, det lät jävligt mäktigt. Jag själv hörde Bajarna ibland bara, oftast innan matchstart, och en riktig Ultras vet nog mycket väl att man aldrig sjunger innan matchstart.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

De måste vara bra dumma om de tror att de ska slå Gnaget i Allsvenskan i år. Förövrigt: Skansens fan sjöng högre i går - då de sjöng. Bajen Fans sjöng hela matchen - och då var Bajen Fans färre än Djurgården, vilket var anledningen till att Skansen sjöng högre.

Förresten, jag vet att de "sjunger" Djuuuuuuuuuuu. Dock låter det mer som "bröööööööööööööl", och varför sjutton ska de skriva Djuuuu? De har nog glömt ett R på slutet verkar det som. Förövrigt sjunger ALLA innan matchstart om man är en riktigt supporter. Varför fan ska man hålla käften för?

Vafan kallar du dom Skansen för? Bajens Fans sjöng INTE hela matchen utan det ända som hördes var den där äckliga trumman. Anledningen till att Bajen var färre var att dom har en sämre klack. Och det är strängt förbjudet som Ultras och så är det i alla länder att man sjunger inte innan matchstart, så är det bara. DIF gör också det men inte lika mycket, i Italien eller England så är det många som inte gör så bara för dom är ruiktiga Ultras. Punkt. Det borde alla supporters som står i en klack och leds av en capo fatta, ATT INTE SJUNGA INNAN MATCHEN OCH EFTER.

Förresten så lyssnade jag på radion igår, innan matchen. Så intervjuade dom den där Runström fjanten. Dom snackade om att Bajen fick sin hemmamatch på Söderstadion (deras officiella hemmaarena) och DIF fick sin hemmamatch på Råsunda (deras inofficiella hemmaarena). Så frågade dom Runström om Bajen hade fördel eller inte av att dom fick spela på hemmaplan och inte Djurgår'n, då säger Runström att båda lagen har lika fördel. Varför säger människan så? Fattar han inte att Bajen har fördel. Han gör säkert det men han vill inte säga det.

Redigerad av GTApimpfoolife
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vafan kallar du dom Skansen för? Bajens Fans sjöng INTE hela matchen utan det ända som hördes var den där äckliga trumman. Anledningen till att Bajen var färre var att dom har en sämre klack. Och det är strängt förbjudet som Ultras och så är det i alla länder att man sjunger inte innan matchstart, så är det bara. DIF gör också det men inte lika mycket, i Italien eller England så är det många som inte gör så bara för dom är ruiktiga Ultras. Punkt. Det borde alla supporters som står i en klack och leds av en capo fatta, ATT INTE SJUNGA INNAN MATCHEN OCH EFTER.

Förresten så lyssnade jag på radion igår, innan matchen. Så intervjuade dom den där Runström fjanten. Dom snackade om att Bajen fick sin hemmamatch på Söderstadion (deras officiella hemmaarena) och DIF fick sin hemmamatch på Råsunda (deras inofficiella hemmaarena). Så frågade dom Runström om Bajen hade fördel eller inte av att dom fick spela på hemmaplan och inte Djurgår'n, då säger Runström att båda lagen har lika fördel. Varför säger människan så? Fattar han inte att Bajen har fördel. Han gör säkert det men han vill inte säga det.

Asså jag fattar inte djurgårn... Först säger suportrarna att de inte vill vara på råsunda och året efter byter laget hemmaarena till råsunda... Sen byter man tillbax till stadion och spelar derbyna på råsunda. varför liksom? -_-

Vi är i Sverige inte i Italien eller England (Vi försöker inte vara några VI ÄR NÅGRA -_- ) Vi får se om Pajasdjurgårn klarar sig i topp-5 i år då ^_^

Djurgården kan inte vinna!!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Asså jag fattar inte djurgårn... Först säger suportrarna att de inte vill vara på råsunda och året efter byter laget hemmaarena till råsunda... Sen byter man tillbax till stadion och spelar derbyna på råsunda. varför liksom? -_-

Vi är i Sverige inte i Italien eller England (Vi försöker inte vara några VI ÄR NÅGRA -_- ) Vi får se om Pajasdjurgårn klarar sig i topp-5 i år då ^_^

Djurgården kan inte vinna!!

Så du tror att Djurgården vill vara på Råsunda. Vafan tror du det stog "Djurgården utan Stadion är som skölden utan färger" i tifot mot AIK förra året. Nej så är det inte. Ja vi är i Sverige och jag gämförde inte med någr engelsmän utan Utras från Italien eller England, för det är darifrån dom riktiga ultrasen kommer ifrån.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så du tror att Djurgården vill vara på Råsunda. Vafan tror du det stog "Djurgården utan Stadion är som skölden utan färger" i tifot mot AIK förra året. Nej så är det inte. Ja vi är i Sverige och jag gämförde inte med någr engelsmän utan Utras från Italien eller England, för det är darifrån dom riktiga ultrasen kommer ifrån.

Hammarby spelade på söderstadion som är mindre än stadion (tror jag) så varför skulle inte dif kunna spela på sadion?? ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor