Weener Skrivet 7 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2003 Jag kommer inte ihåg vart det stog att man skulle ta den och förklara nogrant föresten vad är frankie outfit?? Yyes igår klarade jag keep ypur freinds close Huntern e fan så grym!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 7 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2003 När du står söder om Pole Position så ska du gå öster om byggnaden norrut. Bara lite längre fram finns en affär som heter ungefär Collar and Cuffs. Där finns den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 7 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2003 Snälla säg vänster och höger eller rakt fram eller bak. Jag fattar inte söder väster och allt annat!! men vad är Frankie outfit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 8 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2003 men hjälp mig då för f*n!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Leone Skrivet 8 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2003 Frankie outfit är antagligen en "outfit" som är frankenstein dräkt. jag har inte klarat hela spelet, sista uppdraget kvar...men det är vad jag tror... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 8 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2003 Okej, förlåt. Stå vid Pole Position och så att "N:et" på radarn är uppåt. Gå rakt fram tills du kan svänga vänster (det är inte långt), sen finns det en affär som heter "Collar and Cuffs". Den finns precis utanför. Om du inte förstår kan jag scanna in m det på en karta, men jag kan inte göra det just nu, för jag för över lite låtar till min MuVo (den täcker usb-porten). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 8 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2003 ok tack ska försöka snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts