PluOntS Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Vote: Herman Hedning hel klart Kommer inte på några fler tidningar. Som de flesta vet som läser serier så är det ju många svenska småserier i "serietidningen" om man säger så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 KALLE ANKA FFS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
redoid Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Null vaote jag gillar mest av dom där kalle anka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 11 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 KALLE ANKA FFS! Jo, men den är ju inte SVENSK! Annars kan jag hålla med dig om att den äger alla andra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 TINTIN FFS. Varför är inte den med?? Trots att den är global så finns den i Sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Jo, men den är ju inte SVENSK! Annars kan jag hålla med dig om att den äger alla andra Äh... den finns ju i Sverige, så den borde räknas. Jag votade Herman Hedning i alla fall, för han äger också(och serien). Men jag står fast vid att Kalle äger allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 11 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Men jag pratar om SVENSKA serietidningar. Lägg till märke på att jag skrev SVENSKA på pollens titel med stora bokstäver. Tintin är belgisk Kalle Anka är amerikansk Stålmannen, Läderlappen, Spindelmannen är amerikaner de med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Kalla pwnar allt.. premunererar, eller va fan de heter, på kalle leksakerna e as roliga.... kalle pwnar ALLT men av dom där.. bamse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 91:an.För det är den enda jag har läst av dom som man kunde välja Annars Tintin och framförallt Kalle Anka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Men jag pratar om SVENSKA serietidningar. Lägg till märke på att jag skrev SVENSKA på pollens titel med stora bokstäver. Tintin är belgisk Kalle Anka är amerikansk Stålmannen, Läderlappen, Spindelmannen är amerikaner de med Mina Tintin böcker är iaf inte på Belgiska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 11 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Mina Tintin böcker är iaf inte på Belgiska. Jo, i Belgien. Förresten finns det inget som heter "Belgiska". I Belgien snackar dom antingen franska eller holländska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 91:an Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Omg plz kolla min signatur så kan ni nog gissa jad jag votade? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 91an i nödfall, Kalle Anka for ever. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 BTW så borde hälge stå med ffs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Hälge. eller Zits om det nu är svenskt. mycket fin serie iallafall vote: uti vår hage. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Är Larson svensk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dangerboy Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Vote: BAMSE!! Bamse äger så in i helvete Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Kalle och MAD äger allt, men av alternativen så säger jag 91:an Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Bamse Big time! "Vad måste skalman göra när hans klocka ringer? ...DÖDA" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts