P-C Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 (redigerad) Här har jag samlat de dummaste kommentarerna jag kunde hitta här på GTAsajten. fanns en liknande på fragbite. om det är nån viktig grej som jag glömt så säg gärna till http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload4/KOLLAHGGe.JPG Redigerad 11 juli, 2005 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 (redigerad) Haha. Najsigt kollage P-C EDIT: Kom på en. Kommer ej ihåg vem som skrev men det löd så här: Hur ser din kuk ut? Kanske ringer en klocka Redigerad 11 juli, 2005 av PluOntS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 (redigerad) Metos äger enligt mig. Redigerad 11 juli, 2005 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 (redigerad) Känns ganska bra att inte några av mina inlägg finns med på kollaget. Redigerad 11 juli, 2005 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Titta på denna topic http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=31233 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Hahaha, grym collection där P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Gillar Sylans inlägg mest längst ner. Jag är en kille på 11 jordsnurr. Hahahahaha. 1 jordsnurr är väl ett dygn?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Pwn-kollage Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Gillar Sylans inlägg mest längst ner. Jag är en kille på 11 jordsnurr. Hahahahaha. 1 jordsnurr är väl ett dygn?? Möjligen men man säger att det är ett år vad jag vet iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Denna topic var rätt onödig av Pottan... ingen hann dra en vote. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Gillar Sylans inlägg mest längst ner. Jag är en kille på 11 jordsnurr. Hahahahaha. 1 jordsnurr är väl ett dygn?? Ja. Solsnurr ska det vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Hoppas ni inser ironin med det här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Man kan ju inte glömma denna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Gillar Sylans inlägg mest längst ner. Jag är en kille på 11 jordsnurr. Hahahahaha. 1 jordsnurr är väl ett dygn?? Haha jag tyckte det var roligare att ahn o hans kompis sög av varandra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 HAHA humor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Titta på denna topic http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=31233 Hahah, jag känner den personen IRL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Många klagar på att folk "attachar" onödiga bilder, men rippers bild var faktiskt ganska passande... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Haha! Har fått många skratt under min tid på forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 The copys poll angående om man använder dämpningspapper var rätt underhållande vill jag minnas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 WOOT.. jag är med.. as teh Klåwak_Rawta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts