PluOntS Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Vote: Aftonbladet Ibland kan det bli Expressen men jag håller mig för det mesta till Aftonbladet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 OM jag läser läser jag aftonbladet, den är mest seriös iaf även om ingen är det minsta seriös.. Vote aftonbladet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Aftonbladet även fast jag försöker att undvika dessa jävla blaskor.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 (redigerad) GTAsajten. Nej men ärligt så läser jag inte kvällstidningar, det är inget för mig. Jag kikar p-bilder istället. Redigerad 11 juli, 2005 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 11 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Aftonbladet även fast jag försöker att undvika dessa jävla blaskor.. Blaskor? Själv läser jag hellre kvällstidningen än morgontidningen (lokaltidningen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Brukar bläddra igenom Aftonbladet på torsdagar eftersom det är då tv-bilagan medföljer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 11 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Brukar bläddra igenom Aftonbladet på torsdagar eftersom det är då tv-bilagan medföljer. Hänger med på onsdagar också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Hänger med på onsdagar också Vadå? Är det på onsdagar man får tv-bilagan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Vadå? Är det på onsdagar man får tv-bilagan? Man kan få den på både onsdagar och torsdagar. I alla fall här i stockholms förorter, vet inte hur det är på andra ställen här i Sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 11 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Man kan få den på både onsdagar och torsdagar. I alla fall här i stockholms förorter, vet inte hur det är på andra ställen här i Sverige. Jodå. Här ute i Smålands landsbygd också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Aftonbladet. Synda tt dom inte tar med alla idiotiska som står på hemsidan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferizi Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Vote: Experessen Göteborgsposten (GT) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Dessamma som Plu0nts Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Expressen. Vettig text som går at läsa.. fattar inte vad dom skriver i Aftonbladet. Plus att det oftast är färgbilder i Expressen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Inget av dom, jag läser DN och en lokaltidning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Aftonbladet @ internet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Aftonbladet om något.. tycker allt är som en enda skvaller tidning ändå, orka läsa om känisar som har gjort något dumt eller vart och ätit mat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 .nullvote.. läser inte sån smörja.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Ingen.,.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Läser på aftonbladet.se, kul underhållning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts