GiZmo Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Haha.. Trodde att det stog "Anders och Måns VS Hipp Hopp" Vote: Hipp hipp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Vote: Hipp Hipp så jävla kul. Älskar de gamla gubbarna (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 HippHipp så klart (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Anders och Måns är ju heta som fan ! Nämen skämt åsido Hipp Hipp är snäppet bättre... Dessutom ska tilläggas att Anders och Måns var så jävla mycket bättre förr när de hade radioprogrammet "Så funkar det" men det är väl bara min åsikt... Äsch, de var bäst i "Wallraff". "Så Funkar Det!" äger med... Har en del avsnitt inspelade. Underbart... Ingen har väl heller missat att Ankan är programledare för Morgonpasset varje dag nu på sommarn? Måns tar i och för sig över nästa vecka... Har nästan tröttnat på Ankan nu... Han och Patrik (den andra sommarprogramledaren) kör så mycket internskämt, eftersom de är kompisar även utanför jobbet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Hipp Hipp. Bara sett nåt avsnitt av A&M och det är bara tråkigt. Och sen var det någon trailer inför någon säsong där dom med stora steg gick runt i en bäck. Vad är det för roligt med det??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Hipp Hipp. Bara sett nåt avsnitt av A&M och det är bara tråkigt. Och sen var det någon trailer inför någon säsong där dom med stora steg gick runt i en bäck. Vad är det för roligt med det??? Ha ha! Grejen i bäcken är skitkul, tycker jag, om man ser hela, i sitt sammanhang... Jag behöver inte säga att jag inte håller med om att Anders och Måns är tråkigt, va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Hipp hipp höll på dö när jag såg hejarklacken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts