Elander Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Jag vet att det inte finns som är PRECIS såhär,och saken är att jag vill se vilket folket på GTAsajten väljer mellan Hipp hipp och Anders och Måns Vote: Hipp hipp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guitar_Fucker Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 (redigerad) Anders och Måns är roliga men Hipp hipp är juh helt förbannat bra.... Power to J-O Redigerad 11 juli, 2005 av Guitar_Fucker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Helst ingen av dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Vote: Hipp Hipp Min syrra har alla säsongerna på DVD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Hipp Hipp lugnt, anders och måns är för töntiga.. men jävligt roliga iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Hipp Hipp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 (redigerad) Hipp Hipp Hipp Hipp hipp hipp hipp hipp Vote:hipp hipp Redigerad 11 juli, 2005 av Mr Wise Guy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Hipp Hipp är helt klart bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Jag förstår inte det roliga i Anders & Måns.. Det är bara.. Dumt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Jag förstår inte det roliga i Anders & Måns.. Det är bara.. Dumt? W0rd! Dom e fula! HippHipp owns! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Null vote: Dött lopp, går inte välja riktigt. Vadå, är de invecklad och konstig humor i A & M menar ni? SÅ är de nog, och de är de som är så bra med de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferizi Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Null Vote, hatar båda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 W0rd! Dom e fula! Bra argument! --- Hipp Hipp såklart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Anders och Måns är väldigt bra, men Hipphipp är underbart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Anders och Måns! Så jävla humor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Hipp Hipp har boxen så blir ett självklart val Har aldrig sett Anders och Måns men jag såg på en bild som Tija hade att en av dom hade en sådan tröja som Freddy Krueger har Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Jag älskar båda programmen, men vad fan... Got to represent! Vote: Anders och Måns.... DUH!!! (Vill tillägga att jag tycker att Hipp! Hipp! är jävligt kul och att Anders och Måns är skitsöta. Vadå, är Anders Jansson och Johan Wester så jävla snygga? Gamla gubbar... Anders och Måns är i alla fall charmiga... ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Säger bara axel & yngve. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Null vote... aldrig sett nåt av dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 (redigerad) Anders och Måns är ju heta som fan ! Nämen skämt åsido Hipp Hipp är snäppet bättre... Dessutom ska tilläggas att Anders och Måns var så jävla mycket bättre förr när de hade radioprogrammet "Så funkar det" men det är väl bara min åsikt... Redigerad 12 juli, 2005 av Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts