s_class Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 (redigerad) Tja! har lagt in en bentley i SA, men dom gamla texturerna funkar inte. Ska man göra nya eller kan man använda dom gamla? Och hur gör man? Tacksam för hjälp. Redigerad 11 juli, 2005 av s_class Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Man ska konvertera dem gamla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
s_class Skrivet 11 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Och hur gör man det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Och hur gör man det? TXD Workshop 3.5. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
s_class Skrivet 12 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 TXD Workshop 3.5. Tack, nu funkar det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Erik HK Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Orkar inte göra en ny tråd, det är såhär att när jag importerar BMXen i 3ds max så hänger inte texturerna med, jag har en .txd i samma mapp, jag har extractat txd:n till både bmp och tga, men de vill ändå inte i 3ds max, vad är fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
s_class Skrivet 13 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Orkar inte göra en ny tråd, det är såhär att när jag importerar BMXen i 3ds max så hänger inte texturerna med, jag har en .txd i samma mapp, jag har extractat txd:n till både bmp och tga, men de vill ändå inte i 3ds max, vad är fel? I 3Ds Max använder du bara dff filer, txd filerna får du redigera i TXD workshop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts