Jump to content

Långt utomlands?

BroDD
 Share

Hur långt utomlands har du varit?  

128 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 122
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Varmt och skönt. :wub: Trevligt landskap, fina bilar, osv. B) Var där i Juni förra året. Besökte en liten stad some heter Willits, som ligger några mil norr om San Francisco, och dess omgivningar. Vi bodde hos en familj där (min mor lärde känna frun i familjen när hon var i USA för 20 år sen). Sen var vi i San Francisco, åkte Highway 1 till Los Angeles. ^_^ Längta, längta, längta tillbaka! :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varmt och skönt. :wub: Trevligt landskap, fina bilar, osv. B) Var där i Juni förra året. Besökte en liten stad some heter Willits, som ligger några mil norr om San Francisco, och dess omgivningar. Vi bodde hos en familj där (min mor lärde känna frun i familjen när hon var i USA för 20 år sen). Sen var vi i San Francisco, åkte Highway 1 till Los Angeles. ^_^ Längta, längta, längta tillbaka! :blink:

Ok... vill åka ditt.. "bara" varit i florida och atlanta... 3 gånger :P åker ditt nästan varje år.. as härligt

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Få se, jag har vart till

Skottland - Massor av småbyar och större städer, vi for med MC.

England - Blackpool, Liverpool, Newcastle, och samma som ovan.

Spanien - 2 gånger, ena gången i Lanzarote och andra gången i Puerto Rico, väldigt fint.

Italien - Rom och mindre byar.

Skall även fara tillbaka till Skottland/England 2007, kanske åker förbi Irland.

Vi ska kolla 100 årsjubileum av Isle of Man MC-Rally.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor