Jazz Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Mars... Nae, men thailand, asien! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Asien, Turkiet, Side som betyder granatäpple. Jag har också varit i Side! Det bottersta jag har varit är Kanarieöarna!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Grekland 8 gånger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DoeX Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Korfu i Grekland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Tenneriffa, det ligger ju vid afrika men det tillhör europa så att, vote:europa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Europa, Spanien,Mallorca Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Det ska väl vara Kreta i södra Grekland, så Vote: Europa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 VOTE Euoropa kanarieöarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Korfu i Grekland Härligt ställe det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NiKe-eKiN Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 (redigerad) USA : 3 gångr Chicago.. New York Miami ASien 1 Thiland Phuket Syd-nordamerica : 1 (Cuba) Havanna jag vet inte vilken som är längst bort :S Redigerad 16 september, 2005 av NiKe-eKiN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Det längsta jag har varit hemifrån är USA, California. USA FTW! (Ånej, nu kommer GTAsajtens kommunister hoppa på mig :'( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 16 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Det längsta jag har varit hemifrån är USA, California. USA FTW! (Ånej, nu kommer GTAsajtens kommunister hoppa på mig :'( ) Usa äger... hur e de i california? när va du där.. exakt vart va du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Varmt och skönt. Trevligt landskap, fina bilar, osv. Var där i Juni förra året. Besökte en liten stad some heter Willits, som ligger några mil norr om San Francisco, och dess omgivningar. Vi bodde hos en familj där (min mor lärde känna frun i familjen när hon var i USA för 20 år sen). Sen var vi i San Francisco, åkte Highway 1 till Los Angeles. Längta, längta, längta tillbaka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 16 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Varmt och skönt. Trevligt landskap, fina bilar, osv. Var där i Juni förra året. Besökte en liten stad some heter Willits, som ligger några mil norr om San Francisco, och dess omgivningar. Vi bodde hos en familj där (min mor lärde känna frun i familjen när hon var i USA för 20 år sen). Sen var vi i San Francisco, åkte Highway 1 till Los Angeles. Längta, längta, längta tillbaka! Ok... vill åka ditt.. "bara" varit i florida och atlanta... 3 gånger åker ditt nästan varje år.. as härligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NiKe-eKiN Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Jag älskar Usa... allt är så coolt där som i miami Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 JAg har varit i Europa, tror det längsta är London, eller Cypern, eller Gran Kanaria, (Geografin vett ni ), Men iaf. så längtar jag mest tillbaka till Cypern, sen London . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Få se, jag har vart till Skottland - Massor av småbyar och större städer, vi for med MC. England - Blackpool, Liverpool, Newcastle, och samma som ovan. Spanien - 2 gånger, ena gången i Lanzarote och andra gången i Puerto Rico, väldigt fint. Italien - Rom och mindre byar. Skall även fara tillbaka till Skottland/England 2007, kanske åker förbi Irland. Vi ska kolla 100 årsjubileum av Isle of Man MC-Rally. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Grekland, Naxos 2 ggr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Tyskland 3x Danmark 3x Spanien 2x Turkiet USA 2x Afrika, Kario och nån annan stad England 2x säkert fler men kommer ej på nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 (redigerad) HEHE. Hmm. Cypern. Redigerad 17 september, 2005 av pKz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts