kattälskaren Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Asien, Turkiet, Side som betyder granatäpple. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Vote: Asien och Afrika Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Votade norden för jag är där nu, annars har jag varit i europa, afrika, nordamerika Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Jag åkte på klassresa ner till Paris, Frankrike. Då passerade vi förstås Danmark, Tyskland, Belgien och Holland. Slutmålet var ju Frankrike. Annars har jag varit i Norge och Finland då jag varit på Åland som tillhör Finland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Har varit i finland engång, och på den svenska sidan av Åland engång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Sydamerika, Brasilien, Natal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okändsoldat Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Svergie, Stockholm för 2 år sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 (redigerad) Hmmm... så långt bort jag har varit. Det måste vara Mallis. Dock är det skönaste stället jag varit på Nice, Frankrike. Även Monaco, som förövrigt ligger väldigt nära Nice, är fint. Drömmen vore att få vara i Frankrike under sommaren och se Tour de France, en dröm som jag lovat mig själv att uppfylla. Redigerad 22 juli, 2005 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 London, Nov -04 Inte varit så mycke längre bort, för familjen åker jämt till morfar och mormor i Finland, så de finns inte pengar till långa resor sen. Får bli ändraing på de nu när man börjar stå på egna ben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Sydney, Australia Summer Olympics 2000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Har varit i Europa ett antal gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Kommer därifrån Men Islam och Mullur har förstört landet Det är sant.. Om Iran blir fritt så kommer det vara bäst där.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okändsoldat Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 (redigerad) Har varit i Europa ett antal gånger. Jag med haha Det e inte så långt bort som man tror. Redigerad 22 juli, 2005 av okändsoldat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Min familj brukar alltid åka skidor i alperna varje år så det blir Europa.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Vote: europa har vart i marrocko (afrika) över en dag när jag var i spanien, men det räknas väl inte riktigt som att jag vart i afrika när jag tänker på afrika tänker jag djungler, savanner och svarta människor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C-J Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Vote: afrika Tunisien, Djerba. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Me have varit längst bort hmm.. Nordvästra Afrika... Tror jag. Kanarie Öarna. Canary Islands Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Asien, Turkiet, Side som betyder granatäpple. Samma här, har varit till Alcudia också. Kan verkligen inte rekommendera någon att åka till Side på sommaren, det var varmt som i en bakugn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 16 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Me have varit längst bort hmm.. Nordvästra Afrika... Tror jag. Kanarie Öarna. Canary Islands . e inte amerika längre bort än nordvästra afrika? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Vote: Asien Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts