Jump to content

Långt utomlands?

BroDD
 Share

Hur långt utomlands har du varit?  

128 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 122
  • Ålder
  • Senaste inlägg
Thailand

Fa ***!?

Har du varigt i thailand!?

Jag har rest lite över allt i europa och jag ska till Thailnad 3 januari på sexveckors semester!

KalleR, är det lika kul där som man har hört?! Så man inte sitter 6 veckor på ett bull ställe! Så J*VLA nervös för flyg resan bara! Hatar att flyga! Hörde en historia om ett plan som fick punka vid start, en del av hjulet flög upp i tanken som sprängde planet! :mellow:

Nån som har ett tipps mot "flygrädsla"!?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fa ***!?

Jag har rest lite över allt i europa och jag ska till Thailnad 3 januari på sexveckors semester!

KalleR, är det lika kul där som man har hört?! Så man inte sitter 6 veckor på ett bull ställe! Så J*VLA nervös för flyg resan bara! Hatar att flyga! Hörde en historia om ett plan som fick punka vid start, en del av hjulet flög upp i tanken som sprängde planet!  :mellow:

Jag har aldrig varit flygrädd... Det jobbiga tycker jag är att hålla sig sysselsatt eftersom jag har väldigt svårt att sova på plan...

Eftersom du är flygrädd så ta med dig sömnpiller (om dom finns receptfria :mellow:) ta ett när du gått på planet sen vaknar du upp i Thailand eller så vaknar du inte upp (alltså död ;) muhaha ^_^.... just skämting with you)

@ m0rd0r - Jag bor i en förort väldigt nära Stockholm :lol: 585 169 cm ifrån Sergels torg (fågelvägen)

Redigerad av Diezl
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Fa ***!?

KalleR, är det lika kul där som man har hört?! Så man inte sitter 6 veckor på ett bull ställe! Så J*VLA nervös för flyg resan bara! Hatar att flyga! Hörde en historia om ett plan som fick punka vid start, en del av hjulet flög upp i tanken som sprängde planet!  <_<

Större risk att du dör i bilen till flygplatsen...

såg på tv förut o då sa dom att de bruka hända typ 150-180 olyckor om året...

men INTE sådär så hela planet kraschar o alla dör, utan typ bara att en motor dör... men dom kan ju fortsätta flyga ändå

så ta de lugnt

i värsta fall kan du ju droga ner dig ;) gör min svågers mamma

EDIT: inte DROGAR ner sig.. men typ... kan inte förklara.. :P

Redigerad av BroDD
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Rent tekniskt har jag varit I Afrika, eftersom Kanarieöarna ligger inom Afrikas gränser. Men eftersom Kanarieöarna är styrt av Spanien räknas det som att det ligger i Europa.

Därför faller min vote på Asien (Turkiet).

Lånar tråden lite och frågar:

Hur många länder har ni varit i?

Själv har jag varit i 12 länder (Sverige [borde inte räknas], Norge, Danmark, Tyskland, Österrike, Scwheiz, Italien, Grekland, Turkiet, Frankrike, Monaco och Spanien.)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur många länder har ni varit i?

Själv har jag varit i 12 länder (Sverige [borde inte räknas], Norge, Danmark, Tyskland, Österrike, Scwheiz, Italien, Grekland, Turkiet, Frankrike, Monaco och Spanien.)

Sverige, Finland, Danmark, Tyskland, Polen, Storbritannien, Holland, Belgien, Luxemburg, Frankrike, Monaco, Italien, Grekland, Schweiz, Österrike, Lichtenstein, Kina, Malaysia och Usa :rolleyes:

Redigerad av Diezl
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Norge, Finland, Danmark, Tyskland, Ryssland, Indien, Spanien, Island, USA, Canada, Brasilien, Malaysia, Thailand, Australien, Grekland, Turkiet, Japan, Kina, Hawaii (Ja jag vet att det är USA men iaf..) Saudiarabien, Sydafrika, Barbados och några mindre intressanta europeiska u-länder..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor