Zack Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Jag har varit hemma hos Ebeeto. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Kanarieöarna, tillhör de Spanien? Och isåfall, var ligger Spanien? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Har varit i salsta i flen. Halo vet nog vad jag snackar om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Där ser man (:!!! ! Använde du Google Earth eller? Sökte på google Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Mallorca (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Sökte på google Testade med Google Earth och då var det längre till San Francisco ifrån mitt hus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Thailand Fa ***!? Har du varigt i thailand!? Jag har rest lite över allt i europa och jag ska till Thailnad 3 januari på sexveckors semester! KalleR, är det lika kul där som man har hört?! Så man inte sitter 6 veckor på ett bull ställe! Så J*VLA nervös för flyg resan bara! Hatar att flyga! Hörde en historia om ett plan som fick punka vid start, en del av hjulet flög upp i tanken som sprängde planet! Nån som har ett tipps mot "flygrädsla"!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Testade med Google Earth och då var det längre till San Francisco ifrån mitt hus Fast jag sökte på Stockholm-Hongkong och Stockholm-San francisco, du kanske bor längre bort från stockholm? Vice: Drick mycket whiskey innan planet lyfter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 (redigerad) Fa ***!? Har du varigt i thailand!? Jag har rest lite över allt i europa och jag ska till Thailnad 3 januari på sexveckors semester! KalleR, är det lika kul där som man har hört?! Så man inte sitter 6 veckor på ett bull ställe! Så J*VLA nervös för flyg resan bara! Hatar att flyga! Hörde en historia om ett plan som fick punka vid start, en del av hjulet flög upp i tanken som sprängde planet! Nån som har ett tipps mot "flygrädsla"!? Jag har aldrig varit flygrädd... Det jobbiga tycker jag är att hålla sig sysselsatt eftersom jag har väldigt svårt att sova på plan... Eftersom du är flygrädd så ta med dig sömnpiller (om dom finns receptfria ) ta ett när du gått på planet sen vaknar du upp i Thailand eller så vaknar du inte upp (alltså död muhaha .... just skämting with you) @ m0rd0r - Jag bor i en förort väldigt nära Stockholm 585 169 cm ifrån Sergels torg (fågelvägen) Redigerad 12 juli, 2005 av Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 12 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 (redigerad) Fa ***!? Har du varigt i thailand!? Jag har rest lite över allt i europa och jag ska till Thailnad 3 januari på sexveckors semester! KalleR, är det lika kul där som man har hört?! Så man inte sitter 6 veckor på ett bull ställe! Så J*VLA nervös för flyg resan bara! Hatar att flyga! Hörde en historia om ett plan som fick punka vid start, en del av hjulet flög upp i tanken som sprängde planet! Nån som har ett tipps mot "flygrädsla"!? Större risk att du dör i bilen till flygplatsen... såg på tv förut o då sa dom att de bruka hända typ 150-180 olyckor om året... men INTE sådär så hela planet kraschar o alla dör, utan typ bara att en motor dör... men dom kan ju fortsätta flyga ändå så ta de lugnt i värsta fall kan du ju droga ner dig gör min svågers mamma EDIT: inte DROGAR ner sig.. men typ... kan inte förklara.. Redigerad 12 juli, 2005 av BroDD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anarchy Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Rent tekniskt har jag varit I Afrika, eftersom Kanarieöarna ligger inom Afrikas gränser. Men eftersom Kanarieöarna är styrt av Spanien räknas det som att det ligger i Europa. Därför faller min vote på Asien (Turkiet). Lånar tråden lite och frågar: Hur många länder har ni varit i? Själv har jag varit i 12 länder (Sverige [borde inte räknas], Norge, Danmark, Tyskland, Österrike, Scwheiz, Italien, Grekland, Turkiet, Frankrike, Monaco och Spanien.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 (redigerad) Hur många länder har ni varit i? Själv har jag varit i 12 länder (Sverige [borde inte räknas], Norge, Danmark, Tyskland, Österrike, Scwheiz, Italien, Grekland, Turkiet, Frankrike, Monaco och Spanien.) Sverige, Finland, Danmark, Tyskland, Polen, Storbritannien, Holland, Belgien, Luxemburg, Frankrike, Monaco, Italien, Grekland, Schweiz, Österrike, Lichtenstein, Kina, Malaysia och Usa Redigerad 12 juli, 2005 av Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Finland, Danmark, England, Grekland, Turkiet, Thailand, Singapore, Malaysia Om mellanlandningar räknas så: Tyskland och Schweiz också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Har varit runt hela jorden så det är jobbigt att räkna ut vad för plats på jorden som är längst bort.. =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Jag har varit hemma hos Ebeeto. Och jag har varit hemma hos Zack. Det är ett litet sketet ställe som heter Skönningared. Där finns drakar, levande sugrör med huggtänder och hål i marken som det kommer konstiga ljud ifrån... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 i värsta fall kan du ju droga ner dig gör min svågers mamma Det gör min svåger med Men han är ju livsfarlig.... käkar sån jälva vafan det är man för för lugnande på flyg och dricker som fan på flyget.... han blir ju helt stenad vad jag hört Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Har varit i salsta i flen. Halo vet nog vad jag snackar om. Har man varit där har man MINST varit i Afrika! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Null Vote! Det längsta jag åkt är till Umeå för att röntga hjärnan. (Umeå = Stad i Sverige) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HK_47 Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Jag har rest ganska mycket och längst bort är nog Los Angeles eller Capetown i Sydafrika. Det tog längre tid att flyga till sydafrika så vote: Afrika Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Norge, Finland, Danmark, Tyskland, Ryssland, Indien, Spanien, Island, USA, Canada, Brasilien, Malaysia, Thailand, Australien, Grekland, Turkiet, Japan, Kina, Hawaii (Ja jag vet att det är USA men iaf..) Saudiarabien, Sydafrika, Barbados och några mindre intressanta europeiska u-länder.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts