PluOntS Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Vote: Europa Länder jag besökt: Sverige , Danmark, Tyskland, Holland, Belgien och Frankrike Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Turkiet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 .vote: Europa (Tyskland, Kiel) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Men snälla, sånna som dig kan gott stanna på SA-forumet! Men wtf, tänk lite på mig också. T: Europa, varit i Spanien någon miljon gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Har varit i London, England. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Men wtf, tänk lite på mig också. T: Europa, varit i Spanien någon miljon gånger. Jag gjorde faktiskt det när jag skrev det, och jag log... Mwahahahaha! Längsta jag har varit är Sicilien, södra Italien. Italien är typ det enda ställe vår familj åker till, förutom Danmark och så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Varit ganksa nära Afrika när jag var i Portugal. Inte längre ut än i Europa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 USA är nog längst hemifrån jag varit. Även Marocko, Norra Afrika. (Får väl räknas som nästlängst bort) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Compwear Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Kanarieöarna, Teneriffa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Har varigt i närheten av Afrika fakttist. Eller jag har varigt på Gibraltar som ligger så lågnt söderut som möjligt i Spanien (om man inte räknar med Kanarieöarna förståss). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Vet tyvvär inte vilken värdsdel (?) Kanarie Öarna ligger i men det är nog längst bort. Om man ska ta som jag kommer ihåg är det någ norge. Men jag har varit på Kanarie Öarna när jag var liten (3 år) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Vote: Norden Norge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Vote:Europa Länder jag har besökt:Sverige,Finland,Norge,Danmark,Belgien,Italien,Frankrike,Tyskland,Österrike,Grekland, Schweiz, Kroatien,Bosnien,Slovenien,Serbien. Kanske finns något mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 (redigerad) USA tillhör Afrika. ... ... ... ! --- Qouad: Jag menar att du inte ska komma och vara käftig och tro att du är nåt. Kalla mig käftig men jag blir lite lack på muppen (vad den nu hette) som kallar mig idiot för att jag läste fel... fattar heller inte vad du har med saken att göra. Edit:stavfel Redigerad 11 juli, 2005 av qouad_Gta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Ehm... Stockholm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Thailand Vote: Asien Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Det längsta är till Asien, var i Turkiet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 (redigerad) Hmm... Hong Kong är tydligen längre än San Francisco så jag rösta fel men fortfarande inte helt tokigt... Vote: Nordamerika *Edited* Redigerad 12 juli, 2005 av Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Hmm... San Francisco eller Hong Kong vet inte vilken som är längst bort men tror San Francisco är längre så... Vote: Nordamerika 8630km =San francisco 8871km= Hong kong Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 8630km =San francisco 8871km= Hong kong Där ser man ! Använde du Google Earth eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts