Dusse Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Iran Har du varit i Iran eller ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Har du varit i Iran eller ? Kommer därifrån Men Islam och Mullur har förstört landet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Tyskland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 OMG visste inte att du va en sån tuffing (med tuffing så menar jag mobboffer som behöver internet för att trycka ner andra, och på så sätt försöka glömma allt man får gå igenom IRL) Men snälla, sånna som dig kan gott stanna på SA-forumet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Vad menar du med de då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 (redigerad) OMG visste inte att du va en sån tuffing (med tuffing så menar jag mobboffer som behöver internet för att trycka ner andra, och på så sätt försöka glömma allt man får gå igenom IRL) Mobboffer hahaha lol på dig,jag är fan inget mobboffer... tror mer du som är det... IRL...du känner inte mig så käft Redigerad 11 juli, 2005 av Elander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Vad menar du med de då? "You talk bullshit and you don´t belong here" tror jag han menar . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 USA vad det nu tillhör, Aldrig varit bra på geografi och skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Jag har aldrig varit utanför Europas gränser. Det längsta jag nånsin rest var till Kreta när jag var liten men jag har inte den blekaste aning om vad staden hette. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Norge fast då var jag inte där på semester då, var där och arbetade med farsan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Thailand Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Thailand, Malaysia och Singapore. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 USA vad det nu tillhör, Aldrig varit bra på geografi och skit. USA tillhör Afrika. ... ... ... ! --- Qouad: Jag menar att du inte ska komma och vara käftig och tro att du är nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Spanien är längst bort... Tror det hette Costa Brava Åfan! var det nice där? ska till costa brava om 2 veckor! vote: asien, indonesien... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Åfan! var det nice där? ska till costa brava om 2 veckor! vote: asien, indonesien... Om det var,det var det bästa jag någonsin varit med om. Handla mycket där för det är skit billigt. Och en sak,stranden har konstiga sandkorn som du kan skära upp fötterna på,hände mig om du hittar en (?)restaurang typ där dom säljer en sak som heter pincho, ÄT DET Det godaste jag ätit någonsin. sedan missa inte spelhallen typ skitmycket roliga spel där Det är perfekt där,önskar bara att jag åker dit igen :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Åfan! var det nice där? ska till costa brava om 2 veckor! vote: asien, indonesien... Nice ligger i Frankrike. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Om det var,det var det bästa jag någonsin varit med om. Handla mycket där för det är skit billigt. Och en sak,stranden har konstiga sandkorn som du kan skära upp fötterna på,hände mig om du hittar en (?)restaurang typ där dom säljer en sak som heter pincho, ÄT DET Det godaste jag ätit någonsin. sedan missa inte spelhallen typ skitmycket roliga spel där Det är perfekt där,önskar bara att jag åker dit igen :'( Ok, nåt att se fram emot då! arvid: din lilla lustigkurre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Asien. Iran. Städer: Tehran, Esfahan, Desfoul, Ahvaz, Shahreza, Abadan. Ligger inte Dubai längre bort?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dangerboy Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Va i chicago(usa) när jag va 9 bast typ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts