BroDD Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 (redigerad) Hur långt utomlands har du varit? skriv gärna vilket land o vilken stad Usa för mig... närmare bestämt Atlanta... eller vilket ligger längst bort? Atlanta eller Orlando? a men där iaf Redigerad 11 juli, 2005 av BroDD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Och om man varit i flera? denna topic va ganska idiotisk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Spanien är längst bort... Tror det hette Costa Brava Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Och om man varit i flera? denna topic va ganska idiotisk Jag tycker dit inlägg var rätt idiotiskt.... Jag tycker denna topic är bra.. Så håll klaffen eller så kan du dra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Danmark Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Bulgarien fast som jag minns...Kroatien! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 11 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Och om man varit i flera? denna topic va ganska idiotisk De som e längst bort..e d dum eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Osäker på om Södra farnkrike (Nice/Monaco) eller mittersta Italien (Rimini/Ravenna/Bologna) är längst bort, men jag har aldrig vart utanför europa iaf Vote Europa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 (redigerad) Har varit i Asien (turkiet) men längst räknar längst ner i italien som längre ifrån svea. Redigerad 11 juli, 2005 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Europa, tyskland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Vettefan var det ligger men Thailand ska till kina i september Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Thailand Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Har varit i Australien, Nya Zeeland, Singapore som längst bort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Asien. Iran. Städer: Tehran, Esfahan, Desfoul, Ahvaz, Shahreza, Abadan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Spanien är längst bort... Tror det hette Costa Brava Samma här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 VOTE:Europa... Närmare bästämt södra i England (Språkresa Sommaren 2001) på Isle of Wright(stavning?)... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Samma här Var du på Costa Brava? Eller bara i Spanien? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Asien. Iran. Städer: Tehran, Esfahan, Desfoul, Ahvaz, Shahreza, Abadan. Iran Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
flogiz Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 (redigerad) Vote: Nordamerika. USA, New York Redigerad 11 juli, 2005 av flogiz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Jag tycker dit inlägg var rätt idiotiskt.... Jag tycker denna topic är bra.. Så håll klaffen eller så kan du dra OMG visste inte att du va en sån tuffing (med tuffing så menar jag mobboffer som behöver internet för att trycka ner andra, och på så sätt försöka glömma allt man får gå igenom IRL) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts