niclasn Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Jag ska göra uppdraget för big smoke när man ska förlja ett tåg, men när jag kommer till en bro som ska ta mig till en annan del av stan så är bron avstängd för att jag inte har låst upp den delen av banan. Undrar hur jag ska göra för att låsa upp den delen, när jag har gjort alla uppdrag jag kan göra.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 (redigerad) Jag ska göra uppdraget för big smoke när man ska förlja ett tåg, men när jag kommer till en bro som ska ta mig till en annan del av stan så är bron avstängd för att jag inte har låst upp den delen av banan. Undrar hur jag ska göra för att låsa upp den delen, när jag har gjort alla uppdrag jag kan göra.. Menar du uppdraget "Just Busniess" när man ska skjuta på fyra gulingar som står på tåget? Den bron är avstängd eftersom du somsagt inte har kommit till den ön än, så när tåget åker på bron blir det "Misson Failed" Alltså måste Smoke skjuta ner alla gubbar innan man kommer till bron. Man ska inte köra för nära eller för långt bort. Är man för nära tåget ser inte Smoke gubbarna på tåget, är man för långt bort träffar han inte Redigerad 11 juli, 2005 av GTaJäGaReN Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Man ska ha ungefär en bils bredd mellanrum på tåget och dig själv, så kommer Smoke skjuta dom. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
niclasn Skrivet 11 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Man Tackar.. så han ska bara sjuta ner alla så kommer man kunna åka på bron? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Man Tackar.. så han ska bara sjuta ner alla så kommer man kunna åka på bron? Nej man ska aldrig över bron. När man skjutit ner alla så är det bara attt åka tillbaka till Smokes hus. Tänk på att det ska vara en bättre trådtitel nästa gång. "Hjälp med Wrong Side Of The Tracks" kunde du ha skrivit. Sen kan du alltid söka också. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Ett till tips är att inte köra upp på kullen/skogsvägen till höger när man kommit ut ur tunneln från Ganton Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nick Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Ett till tips är att inte köra upp på kullen/skogsvägen till höger när man kommit ut ur tunneln från Ganton Tycker inte jag, Big Smoke för svårt att skjut apå så långt håll som det blir ibland, så åk på järnvägen sy mycket du kan. klarade det själv på andra försöker, första försöker följde jag skogsvägen.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Ett till tips är att inte köra upp på kullen/skogsvägen till höger när man kommit ut ur tunneln från Ganton Det är ju det man ska. Sen ska man åka på tåget när man kommer till den pyttelilla bron som kommer sen. Brukar jag göra om jag inte dödar alla innan. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Topictiteln var pissdålig! Nästa tråd du skriver dålig titel på låser jag. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTASA Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Menar du uppdraget "Just Busniess" när man ska skjuta på fyra gulingar som står på tåget? Den bron är avstängd eftersom du somsagt inte har kommit till den ön än, så när tåget åker på bron blir det "Misson Failed" Alltså måste Smoke skjuta ner alla gubbar innan man kommer till bron. Man ska inte köra för nära eller för långt bort. Är man för nära tåget ser inte Smoke gubbarna på tåget, är man för långt bort träffar han inte "Just Busniess" ska man åke till ett ställe och skuta några från ryssland, sen tar Big Smoke en motorcyckel och så ska man skuta några andra ryssar... ...I uppdraget "Wrong side of the tracks" ska man åka till tågstationen och ta en motorcyckel och köra brevid ett tåg och Big Smoke ska skuta ner "San Fierro Rifa". Någon skillnad mellan "Just Bussnies" och "Wrong side of the tracks"? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 "Just Busniess" ska man åke till ett ställe och skuta några från ryssland, sen tar Big Smoke en motorcyckel och så ska man skuta några andra ryssar... ...I uppdraget "Wrong side of the tracks" ska man åka till tågstationen och ta en motorcyckel och köra brevid ett tåg och Big Smoke ska skuta ner "San Fierro Rifa". Någon skillnad mellan "Just Bussnies" och "Wrong side of the tracks"? Och du tror inte han klarat de nu?! Det var i juli 2005! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts