Jump to content

Doom 3 vs Half Life 2

Egget91
 Share

Vilket spel e bäst?  

82 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 68
  • Ålder
  • Senaste inlägg
Ganska självklart att man kommer till helvetet eftersom det är doom  ^_^

Nehe? Har inget minne av att man kommer till helvetet i Doom. Bara att man ramlar igenom ett hål i djävulsstjärnan i slutet av spelet med en massa sura monster i (:!!!:)

Redigerad av PluOntS
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan väl hålla med om att det var lite drygt när man väl kommit till hellvetet efter ett tag men.

Tycker ändå spelet är helt värt, köpt både D3 och expansionen. Ångrar mig inte! :rolleyes:

Kommer man till helvetet också...

Jag tycker att jag har spelat i massor av timmar och trodde att måste vara i slutet snart...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad är kul? finns ju fan bara den typ

:unsure:

Här har vi ett par SP mods http://www.hl2mods.co.uk/sp.asp

Och här har vi ett par MP mods http://www.hl2mods.co.uk/mp.asp

EDIT: Som du ser så är många av dem inte klara att ladda ner än, bara de med gröna prickar, fast det är ändå ganska så många fler än Garrys Mod.

Redigerad av Hew
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Röstade på mitt favvospel hl2, gillade hl1 med... varför? det är det mystiska med spelet, allt som får en o fundera. Vem fan är g-man? Varför anlitade the combines Dr Breen som administratör för världen? finns många frågor o ställa.. därimot i doom 3, det var det meningslösaste spel jag spelat i hela mitt liv! Det var verkligen bara 120% bara action.... springa skjut och bli skit-skraj. Det var vad spelet gick ut på. Visst jag blev skitskraj och hoppade till men storyn var usel. Spelet var uselt för det kändes bara så meningslöst.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor