m0rd0r Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Doom3 var spännande i början, men sen efter helvetet blev det bara tjatigt och tråkigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Doom3 var spännande i början, men sen efter helvetet blev det bara tjatigt och tråkigt... Håller med där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Doom3 var spännande i början, men sen efter helvetet blev det bara tjatigt och tråkigt... *SPOILER* kanske? (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 *SPOILER* kanske? (:!!! Ganska självklart att man kommer till helvetet eftersom det är doom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 (redigerad) Ganska självklart att man kommer till helvetet eftersom det är doom Nehe? Har inget minne av att man kommer till helvetet i Doom. Bara att man ramlar igenom ett hål i djävulsstjärnan i slutet av spelet med en massa sura monster i (:!!! Redigerad 12 juli, 2005 av PluOntS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Doom 3 är så äckligt tråkigt! (:!!! Skulle aldrig betala 1 krona för att köpa det (det gjorde jag ju i.o.f.s. inte heller) men jag tycker syd om han jag lånade det av... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 12 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Doom 3 är så äckligt tråkigt! (:!!! Skulle aldrig betala 1 krona för att köpa det (det gjorde jag ju i.o.f.s. inte heller) men jag tycker syd om han jag lånade det av... För en krona kunde jag lungt köpa det Bara kul att ha många spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Kan väl hålla med om att det var lite drygt när man väl kommit till hellvetet efter ett tag men. Tycker ändå spelet är helt värt, köpt både D3 och expansionen. Ångrar mig inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Hl2 va för lätt så jag röstar d3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 (redigerad) Båda är sköna....jag ÄLSKAR :wub:båda.. men p g a moddarna till HL 2 så väljer jag Half life 2 vote: Half Life 2 FInns det fler moddar än garrys mod Redigerad 13 juli, 2005 av thegtafreak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 FInns det fler moddar än garrys mod Ja... asså det brorsa på .. det finns stora moddar och så finns det små.. typ RPmod. Det e svinkul om det spelas rätt. Jag har minst 5 moddar till HL2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krull Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Hl2 bara för Doom är för jobbigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Kan väl hålla med om att det var lite drygt när man väl kommit till hellvetet efter ett tag men. Tycker ändå spelet är helt värt, köpt både D3 och expansionen. Ångrar mig inte! Kommer man till helvetet också... Jag tycker att jag har spelat i massor av timmar och trodde att måste vara i slutet snart... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 DOOM3 lätt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Har inte spelat något av de två. Men har spelat Half Life en gång. Vote: Half Life 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 FInns det fler moddar än garrys mod Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Vad är kul? finns ju fan bara den typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 (redigerad) Vad är kul? finns ju fan bara den typ Här har vi ett par SP mods http://www.hl2mods.co.uk/sp.asp Och här har vi ett par MP mods http://www.hl2mods.co.uk/mp.asp EDIT: Som du ser så är många av dem inte klara att ladda ner än, bara de med gröna prickar, fast det är ändå ganska så många fler än Garrys Mod. Redigerad 14 juli, 2005 av Hew Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Kommer man till helvetet också... Jag tycker att jag har spelat i massor av timmar och trodde att måste vara i slutet snart... Vart ligger du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fargo Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Röstade på mitt favvospel hl2, gillade hl1 med... varför? det är det mystiska med spelet, allt som får en o fundera. Vem fan är g-man? Varför anlitade the combines Dr Breen som administratör för världen? finns många frågor o ställa.. därimot i doom 3, det var det meningslösaste spel jag spelat i hela mitt liv! Det var verkligen bara 120% bara action.... springa skjut och bli skit-skraj. Det var vad spelet gick ut på. Visst jag blev skitskraj och hoppade till men storyn var usel. Spelet var uselt för det kändes bara så meningslöst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts