Ballena Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Finns det som det fanns till gta sa ps2 ett aouto sikte till gta sa pc-versionen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Finns det som det fanns till gta sa ps2 ett aouto sikte till gta sa pc-versionen? Nej har jag för mig..eller jo om man kanske kan ställa in precis som det är på Vice city och gta3 så kanske det går.. så det blir i PS2 format Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Nej har jag för mig..eller jo om man kanske kan ställa in precis som det är på Vice city och gta3 så kanske det går.. så det blir i PS2 format HAr för mig det kom en sån mod till Vice City... kanske kommer/redan kommit en sån mod Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Finns det som det fanns till gta sa ps2 ett aouto sikte till gta sa pc-versionen? Det är autosikte om du har gamepad har jag hört. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nick Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Varöfr autosikte? Är väl mycket bättre att ha som vanligt och skjuta headshots Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Varöfr autosikte? Är väl mycket bättre att ha som vanligt och skjuta headshots Smaken är som baken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 .jag har då autosikte iaf.. spelar med gamepad.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts