wiken Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Såg att kvarteret skatan kom upp.. d må va bra men hipp-hipp äger ju allt älskar hejjarklacken när han ska ta ut pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Ja,det äger fett... Det är kul att dom är skåningar eftersom jag också är skåning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Älskar HippHipp, satt och titta på hela säsong 1 både igår och idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Jag har boxen, säsong 1, säsong 2 och lite extramaterial Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Älskar hipphipp tycker om båda säsongerna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Vem är eran Favorit? Själv tycker ja nästan alla är roliga, men det får väl bli Kajjan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Haha ja och Svenska foer nyboergare äger ju... Det är det enda jag sätt men det äger iaf... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Scenen med kaninerna som ska göra om slaget om el alamein är rolig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Scenen med kaninerna som ska göra om slaget om el alamein är rolig. HAHA, tyskarna håller på att skaffa förstärkning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 "VILKA FÅR INTE FÖLJA MED PÅ SYSTEEEEMEEET? HUNDEN, KATTEN GLASSEN! HUNDEN, KATTEN GLASSEN! HUNDEN! HUNDEN!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Hipphipp äger. Har varit och sett dom på teatern i lund. Där tyckte jag dom var roligast när dom ´var Tony och Sunken och skulle köra brännboll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 YEAH! http://www.hipphipp.nu/v2/img/pressbilder/alla_ht04.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Morgan Pålsson är så jävla skön Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Itzhak, Morgan Pålsson, Tiffany och Kajan är bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 (redigerad) Kommer ihåg när en gamling skulle härma ett pang-ljud när dom gjorde en rekonstruktion(eller vad det nu heter) på mordet på John F Kennedy. Och Itzak är väldigt rolig också Redigerad 11 juli, 2005 av Mr Wise Guy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Bort i staffanstorp mene aldrig set något med dom Bara lite... verkar ganska kasst... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Har oxå Dvd-boxen fyfan va bra det är.. ska köpa Teater dvdn snart oxå... Älska Mikes kommentar "Min kraef-tahh har diah-bietees" det är bland det roligaste som sänts på SVT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Bort i staffanstorp mene aldrig set något med dom Bara lite... verkar ganska kasst... Mesta spelas in i malmö. Som tex. Micke möller familjen. Där dom är är typ 1km därifrån jag bor. Och han trollkarlen som är i parken. Typ 1.5km från mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Gillar flugan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wiken Skrivet 11 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Twå kåwka kåla buorkar på tveätmashinen haha så jävla skön ja tror aldrig ja skratta så mycket som när ja såg hunden göra fårhagen där sen efteråt fyy! hahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts