Arreee Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Jag skulle gärna vilja ha hjälp med namnen på kläderna . Jag vet inte vad dom heter i player.img . tänkte göra några skins och måste veta namnen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
icy_fire Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Alla kläder heter olika saker ju om du skaffar dig txdworkshop så kan du ju öppna txd filerna och kolla vilka som är kläder ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Alla kläder heter olika saker ju om du skaffar dig txdworkshop så kan du ju öppna txd filerna och kolla vilka som är kläder ju Du har för stor signatur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
icy_fire Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Du har för stor signatur. JAg vet de blev fel fil håller på att fixa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts