_ThuuG Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 När jag står inne i fabriken där man ska stå och trycker på skjutknappen, då aktiveras inte bomben? Kan jag ha gjort något fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Hmmm. Vilket uppdrag är det ? När kommer det ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Hmmm. Vilket uppdrag är det ? När kommer det ? SPOILER!!! Sista uppdraget i San Fierro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 När jag står inne i fabriken där man ska stå och trycker på skjutknappen, då aktiveras inte bomben? Kan jag ha gjort något fel? Hade samma problem, prova skjutknappen på tangenbordet, det funkade för mig iaf.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 SPOILER!!! Sista uppdraget i San Fierro. Okej. Vem ger uppdraget och vad ska man göra ? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 10 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Jag har provat alla skjutknappar. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Okej. Vem ger uppdraget och vad ska man göra ? :S Det är Woozie som "gör" uppdraget och det man ska göra är att skjuta ner massa suckers inne i en fabrik och sen spränga fabriken med en bil som är aktiverad med en bomd... Oj vad jag var kortfattad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Det är Woozie som "gör" uppdraget och det man ska göra är att skjuta ner massa suckers inne i en fabrik och sen spränga fabriken med en bil som är aktiverad med en bomd... Oj vad jag var kortfattad. KANSKE SPOILER !! Okej, tack nu vet jag vad det är för uppdrag Vad jag minns så får man en bil med en inbyggd bomb. Den ska man köra in i en drogfabrik och spränga den. När du parkerat bilen i den rosa cirkeln så får du väl en detonator som "vapen" ? Jag har för mig att det var så iaf. Sen när du sprängt bilen (genom att trycka på skjutknappen) så måste du komma därifrån. Men dörrarna är stängda. Så du måste hoppa ut därifrån genom att hoppa på en ramp. Antingen är det så, eller så har du tid på dig att komma därifrån. Jag är inte säker, det var så längesen jag gjorde detta uppdrag.. :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_thule_ Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Om jag inte missminner mig så räcker det att åka in i den röda cirkeln så startar en timer, då gäller det att ta sig ut genom att hoppa på en ramp över staketet med en bil som finns där ute på gården nånstans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Om jag inte missminner mig så räcker det att åka in i den röda cirkeln så startar en timer, då gäller det att ta sig ut genom att hoppa på en ramp över staketet med en bil som finns där ute på gården nånstans. Jo, det är nog helt rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 (redigerad) Jag sökte efter nån Walkt. men utan resultat tyvärr. Ska ägna några minuter till, å försöka hitta hur man ska göra, exakt. EDIT: Fick lite flashbacks från ett uppdrag som verkar vara samma, det är i närheten av bilskolan va?. Då har jag för mig att man ska åka till den röda cirkeln ja. Och det stämmer att man ska hoppa från en superstor ramp, som går igenom ett "garage" eller nått i tegel. Redigerad 11 juli, 2005 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Jag sökte efter nån Walkt. men utan resultat tyvärr. Ska ägna några minuter till, å försöka hitta hur man ska göra, exakt. EDIT: Fick lite flashbacks från ett uppdrag som verkar vara samma, det är i närheten av bilskolan va?. Då har jag för mig att man ska åka till den röda cirkeln ja. Och det stämmer att man ska hoppa från en superstor ramp, som går igenom ett "garage" eller nått i tegel. JA ! Exakt så är det Bra Wuzi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 JA ! Exakt så är det Bra Wuzi Ah, tackar Mitt minne svek mig inte, helt otroligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Ah, tackar Mitt minne svek mig inte, helt otroligt Wiiie Vad kul för dig Brukar det göra det ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Brukar det göra det ? Om det brukar, glömde just bort några exempel.. Men jag är bra på å komma ihåg lösenord xP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Om det brukar, glömde just bort några exempel.. Men jag är bra på å komma ihåg lösenord xP Haha, men lösenord är ju alltid bra att komma ihåg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 MEn du Wu Zi Mu klicka här för att hitta walkthrough till hela San Andreas, om du nu vill hjälpa någon igen och minnet tryter , men med ditt minne glömmer du säkert sidan haha , _ThuuG du kan ju också kolla där om det är något fel du har gjort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 11 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Ja klara det! Jag hade num lock inne. Sorry att jag startade en hel topic med detta men jag trodde att jag prövat allt och att det verkligen var något fel.. Men tack för att ni ville hjälpa till guys! nu kan nån mod låsa den här.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 MEn du Wu Zi Mu klicka här för att hitta walkthrough till hela San Andreas, om du nu vill hjälpa någon igen och minnet tryter , men med ditt minne glömmer du säkert sidan haha , _ThuuG du kan ju också kolla där om det är något fel du har gjort. "Favoriter" never forget xP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tha Orpanitsh Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 [ det står ju vilken tanjent som du ska trycka på när du har parkerat i cnark fabriken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts