The Dude Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Har börjat lira lite NFSU2 igen men kom på hur jag hatar all nu-metal som spelas när man racear. Kan man lägga in egen playlist eller ersätta låtarna med mina mp3? Och nej, orka googla, jag frågar er. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Har börjat lira lite NFSU2 igen men kom på hur jag hatar all nu-metal som spelas när man racear. Kan man lägga in egen playlist eller ersätta låtarna med mina mp3? Och nej, orka googla, jag frågar er. Konsol? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 10 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Konsol? Nej pc såklart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Nej pc såklart! Så klart är det inte, måste inte nödvändigtvis vara PC du pratar om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 10 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Så klart är det inte, måste inte nödvändigtvis vara PC du pratar om. Jag menade mer på ett lite skämtsamt sett, att det är såklart jag kör PC för det är mycket bättre. Nån som har en ide om hur man löser det då?` Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 11 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Eftersom ingen vet svaret får jag väl köra winamp i bakgrunden. Det är iofs mycket bättre på alla sätt och vis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts