The Lithium Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 (redigerad) Jag tänkte det kunde bara kul att latja runt lite med alla prylar man får när man uppnått 100% Saved Games, men jag pallar inte simma undervattnet och plocka alla förbannade snäckor eller leta efter hästskor, etc, etc. Såå... Om jag skulle ladda ner 100% Saved Games, skulle jag då behöva ersätta den med den filen jag redan sparat på? (I slot 1). Jag skulle vilja ha 100% i slot 2. Eller ska jag flytta min sparning till slot 2 så att 100% får ta 1:an? Jag laddade ner MoS-versionen från GTA Gaming, men jag blev lite osäker i sista sekund. Går det att få min önskan uppfylld, tro? //The Lithium Redigerad 10 juli, 2005 av The Lithium Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
H4xx0R Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Går säkert för då skulle väl ingen använda den. Men har dok inte provat den, bara den inte har samma namn som din andra save så ska det väl gå bra, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Lithium Skrivet 10 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Hmm, tror nästan den har det... Får väl fippla lite med slotten och checka... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AceError Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Det är bara att byta namn på 1an till en 2a Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Lithium Skrivet 10 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Okej, tack så mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Lithium Skrivet 10 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Mission Failed - jag var tydligen tvungen att ersätta den. (Omedvetet) fördärvade jag min sparning efter sista uppdraget "End of The Line" på ca 61,5%. Suck. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Mission Failed - jag var tydligen tvungen att ersätta den. (Omedvetet) fördärvade jag min sparning efter sista uppdraget "End of The Line" på ca 61,5%. Suck. Nej !? Fan va taskigt Stackare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts