Anathema Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Vart kan man importera och Exportera? Släng gärna upp en karta också? (Vet att det är i SF) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 (redigerad) Vart kan man importera och Exportera? Släng gärna upp en karta också? (Vet att det är i SF) Hamnen (fixat karta) Väldigt användbar karta. Den här Redigerad 10 juli, 2005 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Ähh i know the drill: http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/up...ehahehahahe.JPG Jag länkar för jag hatar stora bilder.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Ähh i know the drill: http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/up...ehahehahahe.JPG Jag länkar för jag hatar stora bilder.. Lite offtopic: GTApimpfoolife, hur kommer det sig att jag alltid stöter på dig när jag ska hjälpa folk? xP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Lite offtopic: GTApimpfoolife, hur kommer det sig att jag alltid stöter på dig när jag ska hjälpa folk? xP Därför vi är båda lika hjälpsamma. Men jag håller med dig. Nu lade (?) jag upp en bild på en kart och jag tänkte att antingen har Cortez eller Wu Zi Mu lagt upp en bild redan. Som vanligt så var det du, det är lite mysko. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 10 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Thx! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Thx! Jag skickade dig ett PM för en timme sen! Om Import/Export!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 11 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Jag skickade dig ett PM för en timme sen! Om Import/Export!! Såg det Svarat dig också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Thetumas Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 hur importerar man bilar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 hur importerar man bilar??? Man måste först Exportera, sen går man till listan och köper det bilarna men har expoerterat. Tror man kan välja på ungefär 5 bilar varje dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 (redigerad) Ähh i know the drill: http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/up...ehahehahahe.JPG Jag länkar för jag hatar stora bilder.. .det var ju en liten bild.. 572 x 683 är inte särskilt stort.. Redigerad 11 juli, 2005 av ^MeTaNoLiC^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts