Robert86 Skrivet 7 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2003 jag såg scarface häromdagen och jag visste ju redan att de hade tagit inspiration till VC från den filmen... men jag blev positivt överraskad över hur mycket man ändå kände igen från spelet. PS. THE GETAWAY SUGER. DS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SEMi Skrivet 7 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2003 häromdagen? konstigt.... det som är en sån klassiker klart att mycke är hämtat från den men även från miami vice...tror jag... spelet utspelar sig ju från den tiden och samma område så det är inte så konstigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lancelot Skrivet 7 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2003 kan ni berätta EXAKT var det där badkaret ligger? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 7 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2003 I ett tvåvåningshus inte långt från Pay-and-spray i södra delen på första ön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts