Arvid Skrivet 31 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2002 Ibland när jag spelar GTA2 börjar det låta konstigt och ljudeffekterna förvrängs, det kommer surrande ljud ur högtalarna. Mitt andra problem är att spelet ibland börjar gå alldeles för snabbt även fast jag har Frame Rate Limiter aktiverat. Detta brukar hända när jag använder koden ARSESTAR. Någon annan som upplevt dessa problem med GTA2 eller vet hur man löser dem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 31 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2002 Sorry, men det är nog inte många som spelar GTA2 nu. Inte jag iaf... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 2 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2002 Det verkar vara något fel med operativsystemet/ljudkortet/ljudinställningarna? Du har väl den senaste GTA2 patchen? Fusk är farligt, det ska man inte använda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 2 augusti, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2002 Jag tror jag vet vad som är felet, jag har nog haft andra program öppna när jag spelat GTA2 och det ska man inte ha enligt instruktionerna. Var kan man ladda ner GTA2 patchen och vad rättar den till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 2 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2002 Ladda ner patchen från våran filsida: http://www.gtasajten.com/gta2/filer.asp Patchen är ett måste om man kör Windows 2000/XP och gör så att det rinner på mycket bättre. Även multiplayerkoden är omgjord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 26 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 september, 2002 Jag upptäckte en sak med radion i GTA2, beroende på var man är på kartan blir mottagning bättre eller sämre. Jag tog en titt i mappen med ljudfilerna och såg att varje radiokanal finns i en mono och en stereoversion. Är det meningen att det ska växla mellan mono/stereo eller är det en bugg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 26 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2002 Arvid visste du inte det....Gängradiokanalerna får man in sämre om man åker långt bort från deras teritorium.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
anders2 Skrivet 26 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2002 Jag upptäckte en sak med radion i GTA2, beroende på var man är på kartan blir mottagning bättre eller sämre. Jag tog en titt i mappen med ljudfilerna och såg att varje radiokanal finns i en mono och en stereoversion. Är det meningen att det ska växla mellan mono/stereo eller är det en bugg? Ja det är meningen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 26 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 september, 2002 Arvid visste du inte det....Gängradiokanalerna får man in sämre om man åker långt bort från deras teritorium.... Jo jag anade att det var så men men... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 26 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2002 Dom radiostationer som inte ägs av gäng går ju att få in över hela sta`n i stereo....Tx. Head Radio & Rockstar Radio.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 26 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 september, 2002 Dom radiostationer som inte ägs av gäng går ju att få in över hela sta`n... Tx Head Radio & Rockstar Radio.... Ja och de kanalerna finns bara i stereo i mappen GTAudio påGTA2-CD:n Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 26 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2002 Ja och de kanalerna finns bara i stereo i mappen GTAudio påGTA2-CD:n Synd att du svarade innan jag han editera.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Melancholy Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 sänk processorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts