AceError Skrivet 11 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Linux suger! Windows ska det va... Helt rätt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Null vote. Mac OS, speciellt nya Tiger, smart uppbyggt med oändligt med smarta funktioner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Har inte så stor erfarenhet av Linux.. Vote: Windows Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AceError Skrivet 11 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Kanske... Dom började med "Barnsäkerhet"... Tur att jag kunnat gå runt den då! Så du får inte spela gta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Vote: Windows, aldrig testat Linux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 (redigerad) Hur fan kan folk svara att Windows är bäst om man inte har testat linux? Jag kommer nog att lämna detta forum då jag inte känner att jag passar in här. Men det är en tidsfråga. Windows(Dåligt): Har många hål för att inte säga massvis. Går inte att anpassa på samma sätt som Linux. Fult operativ. Försöker spionera på folk via operativet, Alexa Toolbar. Stödjer APB. Dyra! Ostabilt. Windows(Bra): Alla program fungerar till Windows med detta menar jag då även spel. +5 Bra Server operativ. IIS och även för nätverk. +3 Även vanliga Svenssons kan använda det. +3 (Resultat: 11) ---------------------------------------------- Linux(Dåligt): Få program fungerar till linux. Vanliga Svenssons kan inte använda linux. Linux(Bra): Går att anpassa nästan som man vill. +6 Snygg layout. +6 GRATIS! + 4 Nästan inga säkerhetshål. +7 Bäst på PHP och MySQL hantering. +2 Open source. +3 Stabilt. + 5 (Resultat: 33) Listan kan göras lång, bygger på mer snart. Redigerad 11 juli, 2005 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Jag använder Windows och är mycket nöjd med det men jag har hört att Linux ska vara bättre så jag röstar på linux... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 (redigerad) Hur gammal är du då 45?? gå och gräv ner dig för fan pyttipanna for ever Kan du sluta tjata om pyttipanna!! Windows!!!! Redigerad 11 juli, 2005 av _EmiL_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Jag använder Windows och är mycket nöjd med det men jag har hört att Linux ska vara bättre så jag röstar på linux... Jag har ätit pizza och gillar det verkligen men jag har hört att hamburgare ska vara godare så jag röster på hamburgare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
flogiz Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Vote: Linux. Windows är så dyrt och buggigt. Linux är gratis och nästan inga buggar alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AceError Skrivet 11 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Vote: Linux. Windows är så dyrt och buggigt. Linux är gratis och nästan inga buggar alls. Det lutar åt windows här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Jag votar Windows!!! Linux Blä!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Hur fan kan folk svara att Windows är bäst om man inte har testat linux? Jag kommer nog att lämna detta forum då jag inte känner att jag passar in här. Men det är en tidsfråga. Windows(Dåligt): Har många hål för att inte säga massvis. Går inte att anpassa på samma sätt som Linux. Fult operativ. Försöker spionera på folk via operativet, Alexa Toolbar. Stödjer APB. Dyra! Ostabilt. Windows(Bra): Alla program fungerar till Windows med detta menar jag då även spel. +5 Bra Server operativ. IIS och även för nätverk. +3 Även vanliga Svenssons kan använda det. +3 (Resultat: 11) ---------------------------------------------- Linux(Dåligt): Få program fungerar till linux. Vanliga Svenssons kan inte använda linux. Linux(Bra): Går att anpassa nästan som man vill. +6 Snygg layout. +6 GRATIS! + 4 Nästan inga säkerhetshål. +7 Bäst på PHP och MySQL hantering. +2 Open source. +3 Stabilt. + 5 (Resultat: 33) Listan kan göras lång, bygger på mer snart. Går att anpassa nästan som man vill. och Snygg layout Har inte med Linux att göra, det är fönsterhanterarna som avgör det. Och Alexa Toolbar är det inte microsoft som har gjort. Ostabilt, inte ofta Windows chrashar om man inte gör nått riktigt dumt. Linux är förvisso stablilare. Varför? En anledning kan ju vara att de som använder Linux har ju kunskap om systemet och vet vad dom gör. Till skillnad från windowsanvändare som kanske bara klickar här och var och tillslut så är allt så jävla nerskitat så att det crashar. Till servrar så föredrar jag Linux annars för WS så är Windows ett självklart val för mig. Vote: Windows Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 (redigerad) Går att anpassa nästan som man vill. och Snygg layout Har inte med Linux att göra, det är fönsterhanterarna som avgör det. Och Alexa Toolbar är det inte microsoft som har gjort. Ostabilt, inte ofta Windows chrashar om man inte gör nått riktigt dumt. Linux är förvisso stablilare. Varför? En anledning kan ju vara att de som använder Linux har ju kunskap om systemet och vet vad dom gör. Till skillnad från windowsanvändare som kanske bara klickar här och var och tillslut så är allt så jävla nerskitat så att det crashar. Till servrar så föredrar jag Linux annars för WS så är Windows ett självklart val för mig. Vote: Windows Det har inte med användarna att göra, det har med att vissa program kolliderar med varandra i Windows. Redigerad 12 juli, 2005 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Det har ju ändå inte att göra med operaticsystemet att göra. Det har ju med prorgammeraren att göra som utvecklade proammet/programmen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Har bara använt Windows. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Det har ju ändå inte att göra med operaticsystemet att göra. Det har ju med prorgammeraren att göra som utvecklade proammet/programmen Och därmed påverkar det operatytemet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 ..Inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Självklart att dom flesta på detta forumet röstar på windows då dom inte vet hur man använder linux. Ska jag spela kör jag Windows ner slimmat till max så det inte är en massa dagisfärger o mega stora bokstäver och om jag ska hålla på med servern så kör jag linux pågrund av stabiliteten och det stora utbudet av små roliga program Vote: Pytt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Vote : Linux. Varför? Tja, gillar det bara, går att få linux häftigt som få. Windows använder jag just nu eftersom jag inte har hittat den rätta linux disten ännu....men snart så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts