AceError Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Vöte: Windows men jag hade svårt att välja mellan pyttipanna och windows. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Linux är bäst! Meen, jag har ju Windows. Det är störande! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Vote: Pyttipanna .. det är godast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Har bara använt/använder bara Windows. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AceError Skrivet 10 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Linux är bäst! Meen, jag har ju Windows. Det är störande! Nee windows for ever Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Windows men har inte använt Linux men har hört att det är dåligt från en polare som är data kunnig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Aldrig testat Linux, det verkar säkert, mer vet jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
H4xx0R Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Pyttipanna tog jag det ända seriösa svaret. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AceError Skrivet 10 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Pyttipanna tog jag det ända seriösa svaret. Jaa för fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Tycker Windows är bästa operativsystemet men pyttipanna är gott så min röst faller på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Har bara användit Windows så jag håller mig till det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Jag tänkte rösta på Windows för kompabiliteten men eftersom jag aldrig har testat Linux får det bli kött och potatis istället. Vote: Pyttipanna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Pyttipanna for tha lajf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AceError Skrivet 10 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Jag tänkte rösta på Windows för kompabiliteten men eftersom jag aldrig har testat Linux får det bli kött och potatis istället. Vote: Pyttipanna Jaaoo pyttipanna är aldrig fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Liquid_Ice Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Hara bara använt Windows och jag är inte hungrig nu... Vote: Windows Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Null vote, pyttipanna är äckligt!!! har ej testat linux så kan ej bedömma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AceError Skrivet 10 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Null vote, pyttipanna är äckligt!!! har ej testat linux så kan ej bedömma Pyttipanna e skitgött Pyttipanna for ever ffs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Linux dåligt? Det blir vad man gör det till, bokstavligt. Linux ÄR ett bättre operativsystem än Windows. Men nu får man finna sig i situationen att det är Windows som har slagit igenom och som alla har, därför kör jag också det. Kompabiliteten, som Arvid sa, är det avgörande och orka köra Linux och växla OS så fort man vill lira GTA. Vote: Linux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Windows! Men HATA Windows Longhorn!! Där kan föreldrar skapa konton där dom använder sig av PEGI systemet för att inte låta sitt barn spela vissa spel!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Pyttipanna är gott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts