Wern Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Får man några nya "unika" bilar när man klarat listorna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 (redigerad) Till en början måste jag bara säga, din fråga handlade inte precis exakt om det jag svarade, men om någon annan har andra undringar över I/E så kan det vara lika och posta all fakta och kartor i en topic. Men jag rekomenderar att du tittar in på sidan jag länkade för närmare information. Själv har jag inte fixat första listan ännu ( ) men för varje bil får man pengar, men jag ska sätta igång me å försöka klara första listan och se vad som händer. Här har du en väldigt användbar länk för Import/Export. Och denna karta visar var dessa bilar finns Den här kartan Kan vara spoilers här. Listorna: 1. 2. 3. Källa: GTA-Sanandreas.com Redigerad 11 juli, 2005 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Listorna: 1. 2. 3. Källa: GTA-Sanandreas.com VA ?! Är det TRE listor ? Guuuud, jag har nog problem med första. Jobbiigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 (redigerad) VA ?! Är det TRE listor ? Guuuud, jag har nog problem med första. Jobbiigt Det är tre listor, ja. Men det är bara och kolla in kartan och sidan jag gav, det är nog till stor hjälp. Edit: Hoppas jag ^^, lycka till Redigerad 11 juli, 2005 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Det är tre listor, ja. Men det är bara och kolla in kartan och sidan jag gav, det är nog till stor hjälp. Edit: Hoppas jag ^^, lycka till Jo, jag läste länkarna nyss Wuzi Tack så hemskt mycket, dom kommer komma till mycket hjälp PS. Har stött på dig ganska många gånger nu, på de flesta topics, du verkar vara en "reko" kille hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Jo, jag läste länkarna nyss Wuzi Tack så hemskt mycket, dom kommer komma till mycket hjälp PS. Har stött på dig ganska många gånger nu, på de flesta topics, du verkar vara en "reko" kille hehe Just nu kan det ju bero på att det inte är så mycket folk inne, Mer nattugglor åt folket ^^. Men ibland får jag ryck och vill hjälpa folk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Just nu kan det ju bero på att det inte är så mycket folk inne, Mer nattugglor åt folket ^^. Men ibland får jag ryck och vill hjälpa folk. Haha, jag märker det.. Men det kan ju vara bra också. Jag tog ju nytta av det Hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Haha, jag märker det.. Men det kan ju vara bra också. Jag tog ju nytta av det Hehe Just det som är så bra med rycken . Vi tar det på MSN istället .. så spammar vi inte ner här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tvkds Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Hoppas det går bra att använda denna tråden. Ni får ursäkta mig MEN: vad ska man göra med bilarna man importerar??? Måste ha missat nåt? Är ju ingen vits med att köpa en bil när man kan ta vilken som av vem som helst i hela spelet?? Tacksam för svar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Hoppas det går bra att använda denna tråden. Ni får ursäkta mig MEN: vad ska man göra med bilarna man importerar??? Måste ha missat nåt? Är ju ingen vits med att köpa en bil när man kan ta vilken som av vem som helst i hela spelet?? Tacksam för svar! Import/Export hör ju till spelets 100% att göra. Är väl mest därför jag gör det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tvkds Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Ok, så man ska inte ta de importerade bilarna någonstans, bara slösa pengar på dem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Ok, så man ska inte ta de importerade bilarna någonstans, bara slösa pengar på dem??? Du exporterar ju de bilar som skall exporteras, då får du pengar och du kommer ett steg närmare 100% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tvkds Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 (redigerad) Ja exporten har jag koll på, men importen fattar jag mig inte på. Man kan alltså betala en massa pengar för att få bilar. Min fråga är om det är någon nytta med detta? Ska man ta dem någonstans sedan? Eller bara för att nå 100%? Redigerad 13 september, 2005 av Tvkds Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Ja exporten har jag koll på, men importen fattar jag mig inte på. Man kan alltså betala en massa pengar för att få bilar. Min fråga är om det är någon nytta med detta? Ska man ta dem någonstans sedan? Eller bara för att nå 100%? Du exporterar bilarna som skall exporteras, då får du pengar och ett steg närmare 100%, men sen när du exporterat alla bilar finns det inget mer att göra än att importera dem igen, vilket jag tycker är rätt onödigt eftersom det kostar och bilarna ändå finns att få tag på. Importeringen har inget med 100% att göra, enbart exporteringen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tvkds Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Ok, då fattar jag äntligen! Återgår då till exporteringen igen o struntar i importen! Tack för snabba svar!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts