Absurd Skrivet 7 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2003 jag funderar på att köpa något av spelen men vet inte vilket. vilket är bäst av dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 7 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2003 beror på, eftersom mafia är till pc och the getaway till ps2. Men om det inte spelar nån roll om konsolerna så köp mafia. Lite tråkigt ibörjan men sen är det j*ävligt kul. men se till så att din dator klarar av mafia först för det är väldigt krävande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 7 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2003 Ingen tvivel The getaway är århundradets skämt så skall du nödvändigt vis ha något avdom så ta mafia !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 7 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2003 jag skulle nog ta mafia Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 7 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2003 då skall jag nog titta lite på mafia. tack för tipsen.(!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 7 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2003 ta det DU tycker e bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foka Skrivet 7 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2003 har du inte redan köpt spelet så.... vänta tills mafia kommer ut till ps2 Mafia knäcker båda vc och tg.... faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 8 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2003 Skojar du? Vice City regerar båda dem spelen! I Mafia finns det ingenting att göra efter man har klarat uppdragen, förutom Free ride, som man tröttnar på fort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Andreas J Skrivet 8 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2003 samma sak i the getaway Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foka Skrivet 8 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2003 amen Mr Mister kan du ta och hålla käften någon gång om din frihet? Försöker du skaffa dig ett virituellt liv eller? Förutom friheten då... Fast iof har både TG och Mafia free ride. Det är helt olika smaker på spel. Mafia= Gilla gudfadern+maffia filmer. TG= Guy Ritchie filmer, engelsk gangster filmer, VC= Någon sorts scarface liknande fast med 11 års gräns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 9 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2003 Jag tycker bara att om man köper ett spel för mer än 600 spänn så skall det ju hålla ett tag! TG varvade jag på några dagar. Sen finns det ingenting att göra. Jag tycker att VC borde ha fått 10 i hållbarhet i Superplay. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERKiiiii Skrivet 21 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2003 tg e fett skönare än mafia fast mafia håller längre, åsså ere på 30-talet med fula bilar gammal skit å skit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 21 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2003 (redigerad) tg e fett skönare än mafia fast mafia håller längre, åsså ere på 30-talet med fula bilar gammal skit å skit skit å skit låter mysko men Håller med till 100%! tror jag (:!!! Redigerad 21 januari, 2003 av Tyrone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 25 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2003 jag tycker mafia. och ni andraslutar snacka skit om mafia!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 25 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2003 jag tycker mafia. och ni andraslutar snacka skit om mafia!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 25 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2003 nödvändigt att göra 2 poster?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 26 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2003 mafia e lungt bäst!! TG har för svåra uppdrag å så... :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2003 jag tycker mafia. och ni andraslutar snacka skit om mafia!!!!!!!! man måste få säga va man tycker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 3 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2003 :"> eee....sorry :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
moranisse Skrivet 9 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2003 the getaway e bäst!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts