LunCh Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 När jag sätter på internetet på min andra dator så fungerar det typ bara 10 min. Vet någon vad det kan vara för problem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Gjorde en sån här topic för några veckor sidan... den heter något med "Anti-utloggning", sök efter den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 10 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Hittade ingen lösining där men det är lite kneppigt för på den ena datorn fungerar det perfek och krånglar aldrig.. men på den så går det 10 minuter så så står det sidan kan inte vissas och så startar man om datorn så går det i 10 minuter igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Vissa drivrutiner kan kollidera med varandra och orsaka probelm, mina Audigy 2 Drivrutiner bråkade sådär med mig frörut. Har du intstallerat något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Lägger den av efter "exagta mento" 10 minutas? Kanske nån som har instalerat ett program så datorn lägger av efter 10 min för att dom tycker du sitter för mycket vid datorn.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 10 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Datorn e precajs ny fromaterad.. så det är bara servicpack 2 installerat Sikorka: nja vi säger ca 10 minutas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Vad har du för modem? Om det finns en röd eller grön lampa som lyser "COL", så får du nog kontakta supporten... :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts