Ynglingen Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Vad är det billigaste man kan hitta ett GTA San Andreas för i butik ? tex maxi, ginza onoff osv ( DVS inte på internet, warez eller begagnat! ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Applemos Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Vad är det billigaste man kan hitta ett GTA San Andreas för i butik ? tex maxi, ginza onoff osv ( DVS inte på internet, warez eller begagnat! ) Det beror ju på om du ska ha det till PS2, X-box eller PC.. Spelet är mycket billigare på Pc iaf.. skillde nog 300kr på X-box och PC när ja kolla senast (på elgiganten) Men PS2 varianten har ju blivit rättså billig nu med!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
H4xx0R Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 (redigerad) PC: http://www.gameshop.se/?sida=31236 - 369,00 kr PS2: http://www.megastore.se/template/next%2CPr...9&itemid=910780 - 359,00 kr X-box: http://www.gameshop.se/?sida=31116 - 499,00 kr Finns säkert billigare men det var det lägsta jag hitta på 5min [edit] Såg inte att du skrev inte internet... Redigerad 10 juli, 2005 av H4xx0R Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Kan rekommendera dig att använda pricerunner nästa gång du undrar över något sådant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
H4xx0R Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 (redigerad) Kan rekommendera dig att använda pricerunner nästa gång du undrar över något sådant. Jag använde pricerunner. En annan bra sida är kelkoo dok inte lika bra som pricerunner. Redigerad 10 juli, 2005 av H4xx0R Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ynglingen Skrivet 11 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Men på de flesta träffarna man får på sk. pricerunner är spel som måste beställas på internet ( om man inte bor väldigt nära butikerna ) Vad har era GTA spel kostat ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Men på de flesta träffarna man får på sk. pricerunner är spel som måste beställas på internet ( om man inte bor väldigt nära butikerna ) Vad har era GTA spel kostat ? 449:- på siba Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Inte en aning...fick dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 (redigerad) Köppte mitt till PS2 för 349 kr edit: på siba köppte jag spelet Redigerad 11 juli, 2005 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Applemos Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Köpte mitt för 499:- tror jag.. På Coop forum! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Köpte mitt på eb lämnade in två spel tror jag det var och betalade sen 99kr för det (ps2 versionen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PanzerPanz Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 På El-Giganten såg jag SA till PS2 för 299 :- fast det var i Jakan så vet inte om det gäller över hela landet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 399 på Computer City!!! TIll pc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredde_best Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 (redigerad) Laddade ner (pc gratis) DC++ Redigerad 11 juli, 2005 av Fredde_best Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Laddade ner (pc gratis) DC++ Warez Läs reglerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Laddade ner (pc gratis) DC++ Men bra!! Uppmana till warez!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Fredde_best är varnad, alla återgår till topic och slutar gnälla på honom. Förresten, varför är alla spel så jävla dyra till Xbox? Använder dom något mystiskt sätt att pressa skivorna eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Acara Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 449:- på EB Games.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Fredde_best är varnad, alla återgår till topic och slutar gnälla på honom. Förresten, varför är alla spel så jävla dyra till Xbox? Använder dom något mystiskt sätt att pressa skivorna eller? Undrar jag också. Fast nu när Xbox 360 kommer kanske det har sin anledning. Min kompis kompis var på besök i fabrikerna och såg en person spela Xbox 360 "in action". Fatta när han kom hem han var helt knäckt. Fatta hur snyggt det var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts