jaeger Skrivet 11 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Vad är det roliga med att se vad andra lyssnar på? för det är väll det som det går ut på? Vet ej men det är kul. . Ingen har tvingat dig att bli medlem bara så att du vet, tänkte bara att det skulle vara lite skoj med en egen GTAsajt grupp.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Är det nån av er som kollar vad dom andra lyussnar på ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 11 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Är det nån av er som kollar vad dom andra lyussnar på ? Ja jag kollar på vad alla andra lyssnar på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Jag med, det är kul.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Jag tycker iaf det är kul. Se alla gånger Frenzy lyssnat på Fade To Black med Metallica. Varför lyssnar inte du på nått pottzork?? Haha mjo det blir lite mycket fade to black.... Ibland är det samma låt på top 10.... men det är när jag går ifrån datorn med en låt på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 (redigerad) Reggade mig som El Capitano. Förstår mig inte riktigt på detta. Kan nån förklara? Redigerad 11 juli, 2005 av Mr Wise Guy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Jag har reggat, laddat ner, instalerat och lyssnat på musik men det funkar ändåså inte. Och jag har en version som ska funka med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Mitt verkar inte heller funka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Det uppdateras efter ett tag, har joinat gruppen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Konstigt för mitt funkar susens. Eller det är lite småkrångligt det kan jag hålla med om. Såg att Benvit reggade precis. Ovanligt att människan bara lyssnar på Lindsey Lohan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Har gått med nu, namnet är Slither. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Konstigt för mitt funkar susens. Eller det är lite småkrångligt det kan jag hålla med om. Såg att Benvit reggade precis. Ovanligt att människan bara lyssnar på Lindsey Lohan Har haft min användare i typ 2 veckor nu =P Intabara på Lindsay men typ.. Har kanske inte den mest maskulina musiksmaken =) Men jag är en allätare, just nu är det mycket System of a Down Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 14 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Typ tredje gången jag skriver detta men men, Kan inte flera bli medlemmar, just DU som läser det här, ja DU, bli medlem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 (redigerad) Regga mig som Nichlas , för Flanders var upptaget Redigerad 14 juli, 2005 av Flanders Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 http://www.audioscrobbler.com/user/xstreem/ ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts