jaeger Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Audioscrobbler. Nu kanske ni undrar vad det är, jo det är en plugin man kan skaffa till sin mediespelare på datorn (Finns till: Winamp, Windows Media Player 9/10, iTuunes,foobar2000,XMMS/Beep Media Player, AmaroK, QCD,Rhythmbox,J. River Media Center, Xbox Media Center, Slimscrobbler, Noatun,AmiScrobbler MorphOS ). Den registrerar vilka låtar ni lyssnar på (däremot så registrerar den inte videofiler). Tänkte att det skulle vara kul med en GTASajt grupp. Audioscrobbler - själva sidan Min användare GTASajtens egna Audioscrobbler grupp Allt är väldigt enkelt. In på sidan, ladda ner en plugin och sen så kan vi kolla på vad för musiksmak du har. . (madrassfanskap, mitt nick på sidan, härstammar från ett nick jag har på en annan sida) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 (redigerad) Fattar nada. Skaffad en plugin och nu lyssnar jag på en låt. Men ändå står det Track played 0. Varför då? Edit: Joinade precis. Redigerad 10 juli, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Jaha? den registerar låtaR? so? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kagol Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Vad är meningen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Då reggar den porr man kollar på också ? isåfall nej tack ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Då reggar den porr man kollar på också ? isåfall nej tack ! Den registrerar vilka låtar ni lyssnar på (däremot så registrerar den inte videofiler). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Vad e de roliga med att den reggar vad man lyssnar på? å hur fan gör man en liten GTA grupp av deT? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Nu fattar. Detta är kul ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 10 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Pottz0rk: För att se vad andra GTAsajtare lyssnar på. Jag har redan skapat gruppen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 (redigerad) Är med nu EDIT : går under nicket Echmil.... Redigerad 10 juli, 2005 av Frenzy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 (redigerad) Okej om alla bryr sig. Här är min användare: http://www.audioscrobbler.com/user/GTApimpfoolife/ Skulle vara kul om det var lite fler i gruppen.. Redigerad 10 juli, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Okej om alla bryr sig. Här är min användare: http://www.audioscrobbler.com/user/GTApimpfoolife/ Skulle vara kul om det var lite fler i gruppen.. http://www.audioscrobbler.com/user/Echmil/ och där min Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 (redigerad) http://www.audioscrobbler.com/user/Echmil/ och där min Jaa vi har tre stycken i gruppen, shit detta är en riktigt stor grupp. Frenzy jag trodde du älskade System of a Down mest, men du värkar gilla Metallica ser jag. Redigerad 10 juli, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Ska regga mig så fort ja kommit hem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Frenzy jag trodde du älskade System of a Down mest, men du värkar gilla Metallica ser jag. Soad var typ 2 månader sen jag lyssnade på soad Nej nu är det metallica som gäller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Medlem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 För er som har Winamp så är det 5.nåt versionen som funkar och Winamp 3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 11 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Kom igen nu! Flera måste bli medlemmar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Kom igen nu! Flera måste bli medlemmar! Vad är det roliga med att se vad andra lyssnar på? för det är väll det som det går ut på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Vad är det roliga med att se vad andra lyssnar på? för det är väll det som det går ut på? Jag tycker iaf det är kul. Se alla gånger Frenzy lyssnat på Fade To Black med Metallica. Varför lyssnar inte du på nått pottzork?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts