icy_fire Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Vet att det är andra som frågat samma sak och fått länkar men de har inte fungerat för mig så bra så jag skulle vara glad om någon kunde lägga upp en länk till ett dff filter till någort av dessa program: Zmodeler v.2, 3ds max 7 eller sketchup 4,0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Bara en notis, Zmodeler är väl standardprogrammet för GTA, alltså att det finns "dff filter" inbyggt i programmet? För de övriga programmen funkar ju alltid google! http://www.gewgle.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Bara en notis, Zmodeler är väl standardprogrammet för GTA, alltså att det finns "dff filter" inbyggt i programmet? Nej, Zmodeler är inget "standardprogram" till GTA. OT: Jag gjorde en tråd om DFF Filtret med SA Stöd dessutom. (3dsmax 7). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
icy_fire Skrivet 10 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Nej, Zmodeler är inget "standardprogram" till GTA. OT: Jag gjorde en tråd om DFF Filtret med SA Stöd dessutom. (3dsmax 7). Jag såg det men länkarna funkade inte för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Vet att det är andra som frågat samma sak och fått länkar men de har inte fungerat för mig så bra så jag skulle vara glad om någon kunde lägga upp en länk till ett dff filter till någort av dessa program: Zmodeler v.2, 3ds max 7 eller sketchup 4,0 Läs FSS!! det finns bara till 3dsmax!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
H4xx0R Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Nej, Zmodeler är inget "standardprogram" till GTA. OT: Jag gjorde en tråd om DFF Filtret med SA Stöd dessutom. (3dsmax 7). Kan du uppdatera länkarna, så skulle jag glad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
icy_fire Skrivet 10 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Kan du uppdatera länkarna, så skulle jag glad Jag me Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Drar upp denna för länkarna funkar fortf inte för mig.. Finns det någon ny? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Erik HK Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Undrar också det =/ Har det hemma hos farsan, men är hos morsan nu och skulle vilja modda lite... Finns fan ingenstans... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts