Diezl Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Ett enstaka fel kan man leva med men det är när någon verkligen inte kan skriva som det blir jobbigt att läsa deras text och därför så skiter jag att läsa texten eftersom jag inte uppfattar den som seriös. Exempel: hejj ja har komit till andra stadden San Ferro ock ja undra va fasikken är stilyng stellet!?!?!??!?!?!?!?!?!?!!!!!!!1111 ja ee intä seker men ja tror at de häter Arch and Angels... HjEeeeeelp!?!?!111 Sådana texter är fördjävliga! Men om det bara är ett fel ser jag ingen anledning att rätta Förutom om man har lyckats med en galen särskrivning typ "Mjuk glassmaskin" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 nu kommer jag trycka på preview post för att se att jag inte stavar fel m.m Och ändå¨editerade du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 (redigerad) Jag har inte något imot någon som stavar fel. Bara den personen inte skriver t.ex. azzå istället för alltså eller något som den personen kan stava Redigerad 11 juli, 2005 av kariya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 (redigerad) Lol nej! Neger kommer från spanska ordet "negro" som betyder svart. Så det har inget med att förtrycka. men sen kan jag förstå om dom känner sig så Och, som The_Dude eller vad han heter sa, har spanskan tagit negro av latin, så latinet är "upphovs-språket". Edit: Tur att kariya hann skriva mellan där, annars hade jag gjort dubbelpost i stavfelstopicen. Vilken fasa Redigerad 11 juli, 2005 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Susning.nu/Neger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Men lol, säger neger, eftersom dom ÄR negrer. Dom kallar oss vitingar och sånt, och vi säger neger till dom. Tar dom illa upp, ja då är det deras bekymmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Men lol, säger neger, eftersom dom ÄR negrer. Dom kallar oss vitingar och sånt, och vi säger neger till dom. Tar dom illa upp, ja då är det deras bekymmer. Allt beror ju trots allt hur personen som säger det menar det, skulle jag säga till dig "Joey, du är så jävla ful och jag hatar dig " kanske du inte tar illa upp (observera smileyn) Skulle jag säga "Joey, du är så jävla ful och jag hatar dig " kanske du uppfattar det annorlunda. För övrigt har jag inget emot negrer, jag tycker att alla borde ha en Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 För övrigt har jag inget emot negrer, jag tycker att alla borde ha en Det där skrattade jag åt länge. Är det fel på mig då? Klockren kommentar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Är det fel på mig då? Fel och fel, du är nog en del efter om du inte hört den innan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts