Xemtoth Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 *SPOILER VARNING* Klarar inte race uppdraget farwell my love... är otroligt dålig på race, så skulle vilja ha några råd på hur ja ska klara det 1. Bilden man har spinner bara och är otroligt sladdig och ostadig 2. Ska jagvara lugn eller stressad i uppdraget? 3. Ska jag ha handbromsen (R1) i kurvorna? 4. Är racet långt? Slut på frågor, tacksam för svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Först vill jag fråga vad du hade för bil på loppet innan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kagol Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Är racet långt? = lika långt som du körde dit på du ska bara åka tillbaka...har jag för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Det är inte längre än det första...(loppet allså) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 (redigerad) Okej nu måste jag hjälpa. Näär man har seriösa prroblem så gäller det att tänka till. Jag kom ihåg att jag hade problem med detta uppdrag, så jag tittade igenom kartan riktigt noga för att hitta genvägar och annat. Men starten är jobbigast. Ta det lugnt i starten och stressa inte att köra om någon, det är bara onödigt en så länge. Ibörjan kommer det komma ett litet krön på den hala landsvägen, bromsa gärna in innan varje krön så at inte bilen flyger iväg eller tappar kontroll. När du kommigt ut på asfalten så gäller det att ta det förbaskat lugnt i kurvorna. Försök att hitta om körningar nu också. Gärna på innersävngar och sånt. På asfalten finns även en genväg man kan använda. Innan den sista hårdda kurvan kan man köra vänster på en lite kort grusväg, finns även en polisbricka där. Gasa på den långa rakan efter och fösök köra om om du ligger efter. Tänk på att det är viktigt att bara hålla sig på vägen och inte smälla in i andra saker. När du kommigt upp i ledningen så är det bara att tänka på att hålla sig på grusvägarna och om du skulle leda överlägset, så ska du inte sitta och njuta av det fina landskapet utan du ska gasa som bara fan när du kan det och bromsa när det gäller. Good jävla luck. Edit: Glömde bort att säga att vi hårda kurvor ska du inte handbromsa för då spinner bara bilen iväg. Det är ingen drifttävling. Utan tryck in fyrkant innan kurvorna och håll lugnet uppe. Redigerad 10 juli, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 1.det beror på hur du kör 2.va lugn dom som åker före dig gör du bara en P.I.T manöver på 3. absolut inte, försök att ta kurvorna väldit försiktigt 4.en bit, du märker la Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 10 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Okej nu måste jag hjälpa. Näär man har seriösa prroblem så gäller det att tänka till. Jag kom ihåg att jag hade problem med detta uppdrag, så jag tittade igenom kartan riktigt noga för att hitta genvägar och annat. Men starten är jobbigast. Ta det lugnt i starten och stressa inte att köra om någon, det är bara onödigt en så länge. Ibörjan kommer det komma ett litet krön på den hala landsvägen, bromsa gärna in innan varje krön så at inte bilen flyger iväg eller tappar kontroll. När du kommigt ut på asfalten så gäller det att ta det förbaskat lugnt i kurvorna. Försök att hitta om körningar nu också. Gärna på innersävngar och sånt. På asfalten finns även en genväg man kan använda. Innan den sista hårdda kurvan kan man köra vänster på en lite kort grusväg, finns även en polisbricka där. Gasa på den långa rakan efter och fösök köra om om du ligger efter. Tänk på att det är viktigt att bara hålla sig på vägen och inte smälla in i andra saker. När du kommigt upp i ledningen så är det bara att tänka på att hålla sig på grusvägarna och om du skulle leda överlägset, så ska du inte sitta och njuta av det fina landskapet utan du ska gasa som bara fan när du kan det och bromsa när det gäller. Good jävla luck. Edit: Glömde bort att säga att vi hårda kurvor ska du inte handbromsa för då spinner bara bilen iväg. Det är ingen drifttävling. Utan tryck in fyrkant innan kurvorna och håll lugnet uppe. Okey tack! testar imorn, skriver om jag får yttligare problem! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts