Patrik Skrivet 11 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 7.0 från 2002. Ok, men titta på dom olika penslarna (man måste väl iaf kunna byta pensel i den versionen?), det ska nog finnas penslar med mjukare kanter! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 (redigerad) Edit: Exempel: Malldiameter, hårdhet, alpha... Hjälp Ja vad är det? Jag behöver också hjälp! :'( Edit:Ok läste vad Patrik skrev Redigerad 13 augusti, 2005 av Alpha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 13 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 (redigerad) Är det nån (förutom The Dude) som har testat denna tutorial? :'( Stavfel. Redigerad 13 augusti, 2005 av Patrik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Är det nån (förutom The Dude) som har testat detta tutorial? :'( Jag har för längesen! Gör väl en ny imorgon kanske! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Här har ni min....Jag har så dålig fantasi.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Är det nån (förutom The Dude) som har testat denna tutorial? :'( Stavfel. Hehe, jag, och det gick åt helvete. Jag är inte ämnad för det , är mer av en fotomanipulerare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
molgan Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Så här blev min efter att jag följt instruktionerna. fast den är inte riktigt klar bra guide patrik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Så här blev min efter att jag följt instruktionerna. fast den är inte riktigt klar bra guide patrik Snyggt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 (redigerad) Ska skapa konst... lite senare! B.T.W., Mycket fin Totorial! Redigerad 14 augusti, 2005 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Är det nån (förutom The Dude) som har testat denna tutorial? :'( Stavfel. Jag testade den också, men det gick åt skogen, minst sagt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 14 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Så svårt är det inte! Gäller bara att kombinera färger, storlekar och hårdhet på rätt sätt. Det behöver inte bli bra på en gång, utan man måste måla några lager med färg och skuggor innan det blir riktigt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 (redigerad) Ett tips är att man gör nya layers hela tiden, och för att dom inte ska bli så många kan man klicka på Ctrl+E Så den ena layer:n faller inn i den andra... Edit....Bild på min Panda.... Redigerad 14 augusti, 2005 av Martin-123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IamDavej Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 (redigerad) Jag måste bara undra en sak? Ni som har Photoshop, har ni köpt det eller hittat i buskarna.... För så vitt jag vet så är PS väldigt dyrt! EDIT: Finns Photoshop CS2 (PS9) ??? undrar eftersom jag :host:* hrmmm... Host:, ... Redigerad 14 augusti, 2005 av IamDavej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Jag måste bara undra en sak? Ni som har Photoshop, har ni köpt det eller hittat i buskarna.... För så vitt jag vet så är PS väldigt dyrt! Laddat ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 14 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Jag måste bara undra en sak? Ni som har Photoshop, har ni köpt det eller hittat i buskarna.... För så vitt jag vet så är PS väldigt dyrt! EDIT: Finns Photoshop CS2 (PS9) ??? undrar eftersom jag :host:* hrmmm... Host:, ... Ja, CS2 finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Bra Tut patrik, jag har också mitt på svenska så de var enkelt för mig att följa . Dock ritar jag så förbannat så jag vågar inte lägga upp bilden :">. Själv fick jag mitt PS av min morfar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload4/steg5.jpg Haha störtskön bild ju, haha"! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 (redigerad) Mitt exemplar... Riktigt nöjd faktiskt! http://img365.imageshack.us/img365/3457/babaa5re.jpg Redigerad 15 augusti, 2005 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Mitt exemplar... Riktigt nöjd faktiskt! http://img365.imageshack.us/img365/3457/babaa5re.jpg HAHAHAHAHAHAHA, Fyfaaaan vad bäst foo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Jag måste bara undra en sak? Ni som har Photoshop, har ni köpt det eller hittat i buskarna.... För så vitt jag vet så är PS väldigt dyrt! EDIT: Finns Photoshop CS2 (PS9) ??? undrar eftersom jag :host:* hrmmm... Host:, ... Jag har fått det genom skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts