NamChai Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Hej villken häst ska man satsa p ? jag vet att det finns en sånhär topic men jag hittar den inte :/ Svara snälla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kagol Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Det finns en sökfunktion Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Freden Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 (redigerad) Häst? vad snackar du om? Redigerad 10 juli, 2005 av Freden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marklund Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Finns det hästar? Spoilervarning. Eller är det arkadspelen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 1/11 eller 1/12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NamChai Skrivet 10 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 1/11 eller 1/12 Jag gjorde det och nu förlorade jag alla mina pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Jag gjorde det och nu förlorade jag alla mina pengar Starta om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NamChai Skrivet 10 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Starta om? Jag trodde på han och jag har inte sparat på länge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kagol Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Du vet att det inte är garanterat att du vinner på just den hästen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Oh my gosh!! Det som menas med 1/2 och 1/12 och sånt, det är odds. Så den som har 1/12 är den sämsta hästen och den man minst tippar på. Så tippar man på den så är det en liten chans att man vinner men om man vinner får man skyhöga pengar. 1/2 tex har hästen låga odds, ju lägre odds desto större vinstchans. Men det är inte lika kul att vinna för man får så lite pengar om man tippar på den. That's boring. Men jag tycker allt man borde fatta något om odds. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ran Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 GTApimpfoolife - alla kan ju inte vara smarta? helt enkelt, självklart vinner du inte bara för att du tippar på en häst med 1/12 spara spelet, sedan satsar du allt på 1/12 eller 1/11. förlorar du, ladda om och gör om. vinner du, spara spelet och gör om. har du t.e.x 10k och alltid satsar på 1/12-hästen, så har du 1 miljon 440 tusen dollar efter att du vunnit två gånger. borde vara tillräckligt för att köpa lite vad som helst... nu en annan fråga: när låses den där ____ hästbanan upp? jag har hittat stället (lite uppe åt vänster om översta stora bron i första staden), men det finns ju ingen dörr att gå in vid. jag är i stad nummer två just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Apperopå hästarna...vart kan man spela på dom i San Fierro? jag vet att den där blinda kinesen (kommer inte ihåg vad han heter) har ett sånt ställe, men går man dit så får man ju bara göra uppdrag åt honom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Apperopå hästarna...vart kan man spela på dom i San Fierro? jag vet att den där blinda kinesen (kommer inte ihåg vad han heter) har ett sånt ställe, men går man dit så får man ju bara göra uppdrag åt honom... Man kan inte spela på hästar what so ever i San Fierro.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Ok..tack för det snabba svaret.....fan också jag börjar bli lite short med pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Ok..tack för det snabba svaret.....fan också jag börjar bli lite short med pengar Åk till Los Santos? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NamChai Skrivet 10 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Hehe jag vet skulle bara kolla om ni hadde tips Ska klara spelet en till gång bara. Nu har jag så mycket det går nästan hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts