Jump to content

Inside Track Betting

Share

Recommended Posts

Oh my gosh!!

Det som menas med 1/2 och 1/12 och sånt, det är odds. Så den som har 1/12 är den sämsta hästen och den man minst tippar på. Så tippar man på den så är det en liten chans att man vinner men om man vinner får man skyhöga pengar.

1/2 tex har hästen låga odds, ju lägre odds desto större vinstchans. Men det är inte lika kul att vinna för man får så lite pengar om man tippar på den. That's boring. Men jag tycker allt man borde fatta något om odds.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

GTApimpfoolife - alla kan ju inte vara smarta?

helt enkelt, självklart vinner du inte bara för att du tippar på en häst med 1/12 :lol:

spara spelet, sedan satsar du allt på 1/12 eller 1/11. förlorar du, ladda om och gör om. vinner du, spara spelet och gör om.

har du t.e.x 10k och alltid satsar på 1/12-hästen, så har du 1 miljon 440 tusen dollar efter att du vunnit två gånger. borde vara tillräckligt för att köpa lite vad som helst...

nu en annan fråga: när låses den där ____ hästbanan upp?

jag har hittat stället (lite uppe åt vänster om översta stora bron i första staden), men det finns ju ingen dörr att gå in vid.

jag är i stad nummer två just nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor