DawnLord Skrivet 6 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2003 Jag har över $30000 men kan inte köpa t.ex "pole position" varför ? Jag vill ha en byggnad som man tjänar lite cash på inte bara nån säjv-kåk... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 7 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2003 Måste klara Shakedown först... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 7 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2003 Om huset på Ikonen äe röd så kan du inte köpa placet du måste klara uppdraget Shakedown först det är det första uppdraget du får när du tagit över Diaz herrgård Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 7 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2003 Jag har över $30000 men kan inte köpa t.ex "pole position" varför ? Jag vill ha en byggnad som man tjänar lite cash på inte bara nån säjv-kåk... Spela lite istället! Jag vill slippa såna topics här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyggaN Skrivet 8 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2003 man måste typ klara den feta killen som bor i det skit stora huset på starfish island först genom att döda honom och ta över hans verksamhet...peaz! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyggaN Skrivet 8 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2003 om du vill köpa en byggnad du kan tjäna pengar på så ska du köpa antingen taxibolaget som ligger i det kubanska området eller tryckeriet som också ligger där...peaz! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts