ZcruweN Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Förut var det nån från sajten här som la ut en länk till hans egna forum på tihi.tk Jag är ju såklart medlem där och jag har inte vart inne där på väldigt länge så jag tänkte att jag skulle ta och gå in där igen, men när jag ska gå in kommer bara en text upp som det står "Forbidden You don't have permission to access /gtasajten/ on this server" varför kommer bara det upp för? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Ändrades till Wiee.net men sen la det ner... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 10 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Ändrades till Wiee.net men sen la det ner... Ok tack för att du berättade, mod kan låsa nu Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Ändrades till Wiee.net men sen la det ner... Ändra din signatur btw. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Ändra din signatur btw. Haha oj Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 .varför las det ner?? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 .varför las det ner?? Därför pixi var huvudledaren skulle jag gissa på... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Därför pixi var huvudledaren skulle jag gissa på... Pixi aka Nix numera... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
quiksilver Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Pixi aka nix aka quiksilver.. alltså jag, Och nej demn är inte nerlagd.. den jobbas på. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Pixi aka nix aka quiksilver.. alltså jag, Och nej demn är inte nerlagd.. den jobbas på. Spelar du cs och är bra på det? Då har jag nog kört pcw mot dig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
quiksilver Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Jo jag spelar css "[NFS] Nix^" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts