MiRRe Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Vilka program kan man använda för att det ska bli så bra som möjligt..Jag vet inte om jag lägger upp filmen men jag vill bara göra det för skojs skull liksom...tacksam för svar... PS.Om den blir bra så lägger jag upp den.DS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 (redigerad) Fraps är ett bra program att filma i spel med http://www.fraps.com Filmerna sparas där du installerade Fraps, som .avi-filer För att redigera kan man använda Adobe Premier eller Pinnacle Studio Finns även massa andra bra redigeringsprogram OBS: Om du ska redigera i Windows Movie Maker så måste du göra om filmen till .wmv först. Sök efter ".avi to .wmv converter" eller något liknande på Google! Lycka till Redigerad 10 juli, 2005 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 10 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Tack ska testa det du..! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
H4xx0R Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Ett annat antenativ är SnagIt (Googla på det) som fraps fasst med mer avanserade inställningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kagol Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Varför måste man göra om dom till wmw eller nåt sånt?...det är väll bara att importera dom filer han ska ha och sen redigera det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Varför måste man göra om dom till wmw eller nåt sånt?...det är väll bara att importera dom filer han ska ha och sen redigera det Det går väl inte att importera .avi-filer i Windows Movie Maker? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kagol Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 (redigerad) Jodå spela in med fraps, ta fram wmm,tryck CTRL+I välj den fil du ska importera, editera eller är inte det som kommer ur fraps AVi-filer? Redigerad 10 juli, 2005 av kagol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebabpizza Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Du skall använda Fraps för att spela in och sedan Sony Vegas för att redigera. Du kan få tag på fullversion av Fraps och snart Sony Vegas genom att klicka på länken i min signatur. Kul att fler personer är intresserade! -- Kebabpizza Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Det går väl inte att importera .avi-filer i Windows Movie Maker? Våran digitalkamera spelar in filmerna så dom blir AVI och dom har jag kunnat redigera i Wmm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts