Ando Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Nån mer som tycker chipmusik är riktigt mysigt och som kan ge mig tips på några bra låtar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Vad är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ando Skrivet 10 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Jättefin stor bokstav http://krullig.no-ip.org/Flash/Loops/7/n00pl00p07.exe det som spelas i bakgrunden är chipmusik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Det är ju typ techno och nej, hatar de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Det är ju typ techno och nej, hatar de Nej det är verkligen INTE techno, det e mer synth pop! Slags Måls Klubben äger! och 50 hertz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Jag gillar chipmusik....det e niceigt.....Jag hade på något spel så var det CD key (slumpad) som det var sådan. finns det en sida med många sådana låtar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Jag hade ungefär 3000 låtar innan formateringen. så ja, det finns många Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 (redigerad) . http://maktone.tk/ har skönast .mod och .sid musik (han är svensk och gjort musiken till class och andra wärrsch-grupper) .mod låtarna kan spelas i winamp utan plugin, så det är bara lyssna på! Redigerad 10 juli, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 De suger ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Det äger! tanka en bunte HÄR (inte olagligt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 (redigerad) Gillar Razor's chipdiskar jag. Favoriter: Dubmood, JosSs osv. En av mina favoritlåtar är cracktron till TMGs Norton Antivirus 2004-release. Och Tetrislåten förstås. Edit: Lite länkar: Diskmag - Chipdisks Back2Roots - Största sidan skulle jag tro Pouet - Rätt stor Redigerad 10 juli, 2005 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Gillar Razor's chipdiskar jag. Favoriter: Dubmood, JosSs osv. En av mina favoritlåtar är cracktron till TMGs Norton Antivirus 2004-release. Och Tetrislåten förstås. Edit: Lite länkar: Diskmag - Chipdisks Back2Roots - Största sidan skulle jag tro Pouet - Rätt stor Ojojoj, TMG norton 2004 releasen är hur underbar som helst. Brukade sitta o lyssna på den om och om igen Vet du vart man kan hitta den som midi eller mod? SMK och 50 hertz är sköna, även Pluxus! Riktig "pling-plong"-musik de där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Nepp, ingen aning... Tror den bara finns som cracktro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Uj uj.. Har ett par låtar kan man säga. Har inte lyssnat igenom alla än trots att jag har haft dom i över 2 år. Har förövrigt träffat Maktone IRL. Han var på DH en gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Uj uj.. Har ett par låtar kan man säga. Har inte lyssnat igenom alla än trots att jag har haft dom i över 2 år. Har förövrigt träffat Maktone IRL. Han var på DH en gång. Hehe, kommer du ihåg va vi var inne på chipmusik och maktone för drygt 2 år sedan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Hehe, kommer du ihåg va vi var inne på chipmusik och maktone för drygt 2 år sedan Oja, hade 50.000+ låtar. Men 30.000 försvann när jag bytte dator. Inte för att jag sörjer så värst mycket. 20.000 räcker mycket väl. Det var en god tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 . http://www.dualtrax.com/tunes.html Dualtrax är också en bra sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts