Toki Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 När jag spelar San andreas så börja C.J gå av sig själv ! Vad e felet? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Nån knapp som typ fastnar i öh.. "gå läge" eller va man ska säga.. nån knapp typ trycks ner av sig själv. eller nåt.. inte vet jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Ett spöke kanske kommer o trycker ner W ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 10 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Nejmen ärligt! Detta är extremt störigt! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Nejmen ärligt! Detta är extremt störigt! :'( På PS2 är det, om du trycker spaken frammåt när spelet startar, så kan det hända att den "fastnar" så. Kan ha hänt samma på PC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Freden Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Det är inte så att du har inkopplad en joystick eller liknande? För joysticken kanske lutar åt ett håll, eller så är det nån gamepad du har. Ryck ur dem ifall du har något av dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Det är inte så att du har inkopplad en joystick eller liknande? För joysticken kanske lutar åt ett håll, eller så är det nån gamepad du har. Ryck ur dem ifall du har något av dem. Mm, var så för mig i t.ex VC när jag hade ratten inkopplad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Mm, var så för mig i t.ex VC när jag hade ratten inkopplad Hade samma problem i VC, hade visst en joystick ikopplad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Ett spöke kanske kommer o trycker ner W ? LOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts