Hades Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 (redigerad) "Det går inte att spela upp den här DVD:n eftersom ingen kompatibel DVD-avkodare har installerats på datorn." Detta medelande möts jag av när jag vill kolla mina konserter på datorn! GTASA funkar utmärkt och det är ochså en DVD, jag väljer "spela upp i WMP sedan kommer detta. Innan datorn blåstes om funkade det utmärkt. Redigerad 10 juli, 2005 av Hades Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kagol Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Är det en film? jag har samma problem jag också men om du använder VLC istället det funkar utmärkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Är det en film? jag har samma problem jag också men om du använder VLC istället det funkar utmärkt Vad heter VLC? asså hela namnet? ja har typ samma problem vart kan ja hitta de? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kagol Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Vet inte vad sidan heter. Programmet heter videolan men jag vet inte vad C står för Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 VideoLAN TANKA HÄR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 http://www.videolan.org/mirror.php?mirror=...0.8.2-win32.exe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Vet inte vad sidan heter. Programmet heter videolan men jag vet inte vad C står för Det heter VideoLan VLC Player vad jag vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hades Skrivet 10 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Hur installeras det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kagol Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Du trycker väll bara på installen eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hades Skrivet 10 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Jag har nu installerat den men den funkar ej när jag trycker på "spela" i menyn så går den ej igång! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kagol Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Jag har samma problem... men om du går dit till en drivare som har dvdn i sig...högerklicka och välj play with vlc eller nåt sånt står det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hades Skrivet 10 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Jag är inne i programmet när jag då trycker på play concert eller något annat vill den inte spela upp det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kagol Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Ja så är det...vänta lite och tryck mer på Play concert eller vad du nu ska trycka på. Efter ett tag kommer den att spela upp konserten...men det tar lite tid för VLC på vissa Dvder det är ganska synd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hades Skrivet 10 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Ok då vet jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts