Bjorneman Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Skulle inte dom andra gängen försvinna när man har alla territorierna? För jag har precis tagit över alla men los santos vagos attackrar fortfarande mina territorium. Och jag vet att jag inte glömt något för det står i mina stats att jag har 100 %. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Har man tagit över samtliga av territorierna så ska de andra gängen sluta attackera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bjorneman Skrivet 10 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Har man tagit över samtliga av territorierna så ska de andra gängen sluta attackera. Konstigt att dom inte gör det då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Där finns ett Vagos område vid båtskolan, iaf på ps2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Där finns ett Vagos område vid båtskolan, iaf på ps2 Läs om hans post.... lika för mig... fast längesen ja spela.. varva, sen orka ja inte ta hästskor o sånt skit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bjorneman Skrivet 10 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Där finns ett Vagos område vid båtskolan, iaf på ps2 Va? I båtskolan i las venturas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Va? I båtskolan i las venturas? Nej i inte I Las Venturras, men där vid Gant bron... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bjorneman Skrivet 10 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 (redigerad) Nej i inte I Las Venturras, men där vid Gant bron... Ja.. Får väl åka dit då. Men mysko att det står att jag har 100 % när jag tydligen inte har det. Redigerad 10 juli, 2005 av Bjorneman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts