Frenzy Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Ja jag tänkte att ni kunde snacka om era farvoritband / artister i denna tråd ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 (redigerad) East L.A at midnight. Papa won't be home tonight. Found dead with his best friend's wife Dom orden betyder en sak, det betyder Mötley Crüe. Oops, man får inte glömma 3 Doors Down, Led Zeppelin och Audioslave. Soundgarden och Black Grape hade jag glömt. Redigerad 10 juli, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 (redigerad) (hed) pe (US) Agalloch (US) Annihilator (US) Anthrax (US) Clawfinger (SWE/NOR) Dark Lotus (US) Dope (US) Excrementory Grindfuckers (GER) Finntroll (FIN) Gwar/X-cops (US) Impellitteri (US) In Flames (SWE) Insane Clown Posse (ICP) (US) Korn (US) Korpiklaani (FIN) Kreator (GER) Kyuss (US) Moonspell (POR) Murderdolls (US) Nothingface (US) One Minute Silence (US) Slipknot (US) Xentrix (UK) Muchet bra, muchet bra Redigerad 10 juli, 2005 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Marilyn Manson, Metallica, Murderdolls, Mötley Crue, Motörhead, Mudvayne, Mimkry, Ministry, Megadeath... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Slipknot (US) Dark Lotus (US) Excrementory Grindfuckers (GER) Finntroll (FIN) Insane Clown Posse (ICP) (US) Kreator (GER) (Lyssnar lite på dom) Murderdolls (US) Slayer (US) Ramones (US) (Lite ibland) Stone Sour (US) Frankenstein Drag Queens From Planet 13 (US) (Har tre låtar) Mindless Self Indulgence (NÅT LAND ). Körli style. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Mindless Self Indulgence (NÅT LAND ). USA Körli style. Den enda riktiga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 10 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Ska säga min band nudå.... Ska försöka säga dom i rang också Metallica (överlägsen 1a finns ingen som är i närheten av dom) Nirvana Slipknot System of a down Korn Det är väl toppen just nu ! Men vafan alla verkar lyssna på så många band.... jag lyssnar nog bara på ovanstående band Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Maiden Metallica Hammerfall Ozzy Osbourne Judas Priest Marilyn Manson Slipknot Murderdolls Ac/Dc Rolling Stones Fields of The Nephillim Dune Alltså det tar aldrig slut... Jag älskar musik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 10 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Glömde black sabbath Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Linkin Park! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Curly + Mannes listor. Och lite till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dangerboy Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Misfits Iron maiden Pearl jam Danzig In Flames Venom Slayer Metallica Tenacious D Guns n Roses Ebba Grön Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Dark Tranquillity Demon Hunters Evanesence Hammerfall In Flames Iron Maiden Metallica Limp Blizkit Linkin Park Ramstein Running Wild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Knutna nävar Nationalteatern nynningen träd gräs och stenar Mikael Wiehe Gunder Hägg Totalt jävla mörker KSMB Guns n roses Ebba Grön Grisen Skriker Pink Champagne Ac/Dc Black sabbath Ozzy Osbourne Ulf Dageby James Browne Bob Hund Bergman rock Doktor kosmos Freedom singers Little Richard Rage against the machine Phillemon arthur and the dung Och en hel del andra band Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Betty Goes A Go Go Bowling For Soup Buttsweat Children Of Bodom Cradle Of Filth Dope Frankenstein Drag Queens From Planet 13 Iron Maiden Kiss Living Sacrifice Manowar Manson Murderdolls Rammstein Slipknot Twisted Sister och KASNKE metallica... för ja ska köpa skivor snart me dom.. hört nån låt o tyckte väll sådär/inte så bra... men kanske gillar när ja hört många låtar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 System of a Down LinKin Park 3 doors down The Offspring Slipknot Ungefär dom ja lyssnar på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Hårdock/metal/black metal osv. (artister jag har minst ett album med) excrementory grindfuckers rammstein slipknot finntroll slipknot system of a down cradle of filth children of bodom soulfly slayer Rob "white" zombie papa roach nirvana murderdolls mudvayne motorhead metallica kittie in flames Godsmack Disturbed KoRn Chimaira Atreyu Arch enemy AC/DC dope Marilyn manson Nightwish Pantera Static X Thyrfing Dance/treance/techno osv. (artister som jag har mer än 5 låtar med.) Basement jaxx Benny bennassi Daft punk DJ Mangoo DJ Mystic DJ Quicksilver Faitless Felix da housecat Infected mushroom Kraftwerk Paul oakenfold Paul van dyke Orka med en övrigt kategoru också! Det här är det jag lyssnar på varje dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 System of a down! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Det är väll dom här banden som jag lyssnar mest på, framför allt några av dessa album. Sen ibland brukar jag slå till med lite Arch Enemy, Europe och SLipknot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Det är väll dom här banden som jag lyssnar mest på, framför allt några av dessa album. Sen ibland brukar jag slå till med lite Arch Enemy, Europe och SLipknot Får jag fråga dig pottzork varför du har Mötley Crüe albumet med Mötley Crüe. Den jävla John Corabi som sjunger. Nej Shout At The Devil där är det grejer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts