ran Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Hej små glada vänner! var finns Motorcykelskolan? och något som är mer intressant, vilket uppdrag behöver jag klara av för att kunna börja? har "låst upp" bilskolan, klarat alla Woozie-uppdrag osv, är i staden längst uppe åt vänster (vad heter den förresten?). har ett C och en konstig symbol på kartan. är jag i närheten av Motocykelskolan, eller är det 10 timmars speltid framåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Motorcykelskolan finner du i Las Venturas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ran Skrivet 10 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Motorcykelskolan finner du i Las Venturas. Tack. och vilken stad är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kagol Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Sista staden du kommer till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Las Venturas är den tredje staden i storyns följd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nLight Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Vars exakt i LV finns den? brevid Någon speciell byggnad ex.? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kagol Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Den är markerad med ett S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Motorcykelskolan finns väl längst ner till vänster (enligt kartan) i Las Venturas. Skolorna är också markerade med ett rött "S". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ran Skrivet 10 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Hm, okej... synd, jag vill ju köra motorcyklar nu nåja, får väll köra tio timmar till. silver i alla bilskoleprov, plus guld i hälften Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts