SkejtDEDDE Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Jag har ett problem med ljudet på mitt gta vicecity! skulle nån kunna hjälpa mig med det problemet :'( .....det är inte direkt samma sak utan ljudet :'( ....behöver i stort sätt hjälp ...tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Snubbe 2 Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Vaddå är det inget ljud alls?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SkejtDEDDE Skrivet 10 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Nej...inget alls..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Sätt på högtalarna`? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SkejtDEDDE Skrivet 10 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Det är inte det som är problemt...jag kan ha det på högsta volym...det funkar inte.....men jag vet inte vad som är problemet...?vet du?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Koppla i högtalarna? nu kanske ni tror att jag var ironisk .. det var jag också ioförsej Offtopic: Fast det har faktiskt hänt mig..jag va asförbannad o var helt insälld på att högtalarna far pajade.. Pappa sa t.o.m. att vi skulle köpa nya.. men så var kabeln inte i alltså.. snacka om pinsamt för mig då! Jaja (tror ju knappast att jag hjälpte någon med detta svar, men jag lämnade iallafall en stund av min värdefulla tid åt er ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Är dte bara i VC? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts